Skip to main content

Hoi, 

Ik speel basketbal in een U16 team die gemixt is met jongens en meiden (ik ben het enigste meisje). Ik heb vandaag een wedstrijd maar ben een beetje nerveus, want bij de laatste training zijden de jongen in mijn team dat ze me na de wedstrijd gingen gangbangen in de douche. We zitten wel in verschillende kleedkamers maar er zit geen slot op de deur dus ben een beetje bang. Ik weet niet of ik ze serieus moet nemen of het een grap was want ze waren niet echt aan het lachen.  En als ze iets gaan doen zou ik niet weten wat ik moet doen. Advies word gewaardeerd. 

Groetjes Millie

Vlgs mij is het stoerdoenerij van die gasten. 

Het is in ieder geval voor mij niet normaal om zo iets te plannen zeker niet met een groep jongens en 1 meisje. Persoonlijk zou ik dat niet pikken   

Ik zou het hier met de coach over hebben. Kan-ie mss effe toevallig komen checken in de douche, ik zie hun rooie koppen al als ze op groepseks in de douche betrapt worden. 

Maar... vlgs mij is de U16 nooit gemengd (U8 tot ong. U12 wel). En ik denk dat ze ook wettelijk verplicht zijn om aparte douches te instaleren voor J en M 

Hey, sorry maar, wat zijn er toch mafketels op de wereld. Dat ze zoiets gaan zeggen en "plannen" als groepje jongens. Ik vind dit niet normaal hoor. Zit je wel op je plek in dat team? Die lui moeten worden opgevoed. Ik zou als ik jou was in elk geval de coach vertellen dat dit gezegd is. Eigenlijk zouden ze allemaal een lesje moeten leren. Soms geneer ik me bijna om een jongen te zijn als ik dit soort dingen hoor.  Pas goed op jezelf en desnoods knietjes geven, en dit soort praatjes hoef je niet te pikken hoor! Succes en 💪

Liefs Tover xxx 

Hoi hoi

Ik ben het met het advies van tover eens. Sowieso niet goed dat ze dit zeggen!

Maar je hebt in een ander topic wel gezegd dat je de meeste al eens hebt gepijpt of afgetrokken en met een aantal ook sex hebt gehad. Dus misschien is dat ook niet zo handig dan

Liefs

Kim

Sorry dat het lijkt of ik spioneer maar naar aanleiding van de vorige entry: inderdaadd in ander topic "vragenlijst douchen sport" zeg je dat je al veel seks gehad hebt in de douches en dat je “wel eens graag met me volleybal team een naakt groep foto willen maken en daarna met ze allen vingeren. En met basketbal team zou ik graag een treintje met alle jongens willen doen.” 

Dus daar klopt iets niet: ofwel is het allemaal verzonnen ofwel is het waar en dan is die komende gangbang wel min of meer je eigen schuld vanwege uitlokking 

Kan je dat ff verduidelijken   want ik ga geen goedbedoelde raad geven als het niet nodig is      
Alvast merci 

Millie hier, 

okay antwoorden op een paar vragen ik had topic vrijdag middag geschreven en het duurde een tijdje voordat die gepost werd.  En reacties gebeuren sneller. 

maar ik ben dus gegangbangd vond het minder erg dan ik had verwacht 

groetjes millie

Maar hoe is het gegaan?

is het met of zonder toesteming kwamen ze ineens binnenlopen

wat gebeurde er allemaal?

hoe is het afgelopen 

Heyy, 

Ben blij dat het toch niet zo erg was dan dat je had verwacht. Maar ik zou als ik jou was alsnog even naar je coach gaan als je het niet fijn vond want gangbangen is niet echt iets goeds... En eigenlijk moeten ze er wel even op worden aangesproken. Slechte manieren 🫤

En ​@GewoonIkke  ik zit ook in een gemengt u16 team. Maar in het systeem heet ons team u16-mannen en ik ben geen man! Dus het kan wel maar ik denk dat het dan eigenlijk liever niet is ofzo.

Groetjes honing (: 

@Tover01  en wij maar goede raad en troost proberen te geven. 

Hey ​@GewoonIkke  inderdaad. Weer wat geleerd 🤔.  Verder vind ik het hele verhaal inmiddels " heel bijzonder" laat ik het zo zeggen.  

Als ze het zelf maar geloofd toch? Volgens haar vragenlijsten had ze het hele team al gedaan dus is dit niet nieuw.  En niet geinteresseerd in sex met hetzelfde geslacht en wel sex hebben gehad met haar bff en met het volleybalteam.

Als het wel is gebeurd hoop ik dat het heel lekker was en dat je goed op jezelf blijft passen want het is natuurlijk niet zo dat jongens dit gewoon van je mogen verwachten.

Liefs

Kim

Reageer