Vraag

GANGBANG

  • 16 September 2022
  • 0 reacties
  • 1987 Bekeken

Badge

ik ben Ferre en ik heb op mijn 13 jaar een gangbang gehad op het school tijdens  lichamelijke opvoeding ineens iedereen ging in de douches in de kleedkamer ik dacht ja ik doe wel mee eerst deden we onderst grootste penis en ik was verloren spijtig genoeg dan speelde we een spelletje om het verste spuiten dat was ik ook verloren ik heb nog geen sperma iedereen lachte me uit en toen gingen we in een treintje staan ik helemaal van voor …. (De tekst is hier verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 

10. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.

Het geven van of vragen om tips bij bijvoorbeeld zelfdoding, anorexia, illegale activiteiten of zelfbeschadiging is niet toegestaan. Aankondigingen van zelfdoding worden 

Topics en reacties mogen niet het doel hebben om seksueel opgewonden te raken. Topics over het delen van seksuele fantasieën of het tot in detail delen van seksuele ervaringen zijn dan ook niet toegestaan. 

Omdat we willen dat vragen op het forum duidelijk overkomen halen we (choquerende) details die afleiden van de vraag of het antwoord weg, of we passen de tekst aan. Afhankelijk van de vraag en het doel van het topic kijken we of het nodig is. We vinden het belangrijk dat de vraag die wordt gesteld centraal blijft staan.

Anne - De Kindertelefoon


0 reacties

Geen reactie

Reageer