ga op vakantie en wil seks

  • 21 July 2018
  • 7 reacties
  • 1511 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hoi ik ga dit jaar op vakantie na een all in resort in turkije ben er vorig jaar ook heen gegaan maar dat was een andere. nou ben ik nog maagd en wil graag seks daar want die mensen kom je toch niet meer tegen ben 15 en heb wel een best grote lul, alleen de meeste meiden daar komen uit een ander land mijn vraag is hoe ik zulke meiden moet vragen om seks

7 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Knal ‘wil je seks?’ in Google translate en je hebt je antwoordt. Ik acht de kans 100% dat je onsuccesvol in je missie zal zijn, maar niet geschoten is altijd mis.

Seks hebben met iemand die je kent (relatie), die je volledig vertrouwd (op gemak voelen) en waarvan je ook weet wat diegene lekker vindt is vaak zóveel leuker en fijner (lekkerder). Maagd, 15 jaar en seks met een vreemde zal het er niet beter op maken. Je wilt nu seks hebben alleen maar om te kunnen zeggen dat je seks gehad hebt of om het maar een keer gedaan hebben. Onder andere door bovenstaande redenen raadt ik je dat af, maar je zal je er wel niets van aantrekken. Wat je goed recht is hoor, het is tenslotte een mening. Neem in ieder geval een aantal condooms mee mocht je toch slagen.
wil gwn in een meisje komen
Je kan het inderdaad proberen, maar krijg je later dan geen spijt? En waarom wil je precies in Turkije seks?
niet pwr se in turkije wil gwn seks op vakantie en dat ik dat meisje niet meer ken. wil geen relatie
"nou ben ik nog maagd"
K....

"en heb wel een best grote lul"
Ja, maar je bent ook vijftien en een anoniem persoon op het internet.
Er valt weinig waarde aan die woorden te hechten...

"hoe ik zulke meiden moet vragen om seks"
In een andere taal, maar daarmee houdt je geen rekening met het cultuurverschil.

"wil geen relatie"
Succes met het contact maken e.d.
Omdat de meeste mensen rond jouw leeftijd niet zomaar seks hebben, zeker niet buiten een relatie, en al helemaal niet met vreemden denk ik dat je beter kunt genieten van je vakantie.
Je hebt een grotere kans om het bed van een vriendin te delen, niet hetgene van een vreemde.
Dat zeggende helpt die mentaliteit je misschien tegen.
Elke jongen in de pubertijd wil seks maar zonder een relatie is dat best lastig. Gewoon rustig wachten tot je aan de beurt bent zou ik zeggen
Je moet gewoon de eerste paar dagen bevriend raken met een meisje en zo close mogelijk raken met haar praat engels met haar en probeer haar aan te raken als ze het niet prettig vindt als je bijvoorbeeld je arm om haar nek doet dan moet je het niet vragen maar stel je voor ze laat het moet je proberen om je andere arm om haar nek te doen zodat je haar knuffelt blijt doorgaan tot ze je wegduwd en als ze niks doet gewoon vragen en dan heb je meer kans dat ze ja gaat zeggen.

Ik had het zo ook met me vriendin gedaan
Mvg Amir (13)

Reageer