Vraag

Ga ik te ver met mezelf?

  • 10 June 2020
  • 4 reacties
  • 1603 Bekeken

Badge

hoii. ik ben dus een hetero jongen van 16 en ik hou er heel erg van om vieze geile dingen met mezelf te doen en mijn grenzen op te zoeken.  bijvoorbeeld over mezelf plassen en spugen en mezelf anaal vingeren met spuug. ik vind het ook geil om dingen eerst in mijn kont te stoppen en dan af te likken. ik vind eigenlijk alles geil behalve poep. ik heb dus een plas, spuug, voeten, anaal, fetish. ik zou ook een keer graag willen experimenteren met een andere jongen. veel die dit lezen denken waarschijnlijk dat ik echt heel vies ben. zijn er meerdere jongens die dit doen of willen?


4 reacties

ik heb precies hetzelfde als jij, alleen vind ik voeten ook heel smerig. verder ben ik het helemaal met je eens en probeer ik ook mijn grens te vinden

Hey Apollo31

 

Zolang je jezelf of een ander niet kwetst, ben je in mijn ogen correct bezig. Het is namelijk heel normaal om jezelf te ontdekken. Probeer er bij anale acties echter voor te zorgen dat je enkel je vingers of voorwerpen gebruikt die veilig zijn; met een ongeschikt voorwerp kan je jezelf bezeren. 

 

Vermoedelijk zullen er zeker jongens zijn die dit graag met je zouden proberen. Moest je een vriend in gedachten hebben waar je je goed bij voelt, zou je deze wat beter kunnen leren kennen, om vervolgens eventueel te vragen of hij graag bereid zou zijn om met je te experimenteren. 

 

Gr. Kenshin

Hi Apollo,

op zich is er niks mis met experimenteren en je grenzen opzoeken. Zolang je er niemand anders mee lastig valt lijkt me er niet echt iets aan de hand. Wel zou ik uitkijken met dingen die mogelijk schadelijk kunnen zijn voor je gezondheid.

Sommige dingen klinken niet echt fris, maar dat wil nou ook weer niet altijd zeggen dat ze ook echt schadelijk zijn. Zelf houd ik er niet van om als een andere jongen me eerst geneukt heeft om hem daarna gelijk te pijpen. Ik bedoel als hij mij (met of zonder condoom) geneukt heeft ga ik niet gelijk zo zijn piemel in mij  mond stoppen. Ik heb bij mijn vriendje als hij mij bv met condoom geneukt heeft die condoom dan afgedaan en hem zonder condoom gepijpt. Maar dat is in een relatie en we hebben ons regelmatig laten testen en dan weet ik dat hij geen SOA heeft en is pijpen zonder condoom ook niet echt gevaarlijk, zeg maar.

Plasseks op zich is ook wel geil, alleen hebben mijn twin en ik er doordat we dat moesten doen tijdens ons misbruik (we zijn ruim een jaar lang misbruikt door een aantal iets oudere, maar nog wel minderjarige jongens) nog wat minder leuke herinneringen aan. Afgezien daarvan is het wel geil. Als we het doen dan doen we het in de douche. Dan hebben we wat minder opruimwerk. Echt spugen op elkaar doen we niet. Alleen gebruiken we soms wel wat spuug, maar dat is iets anders, lijkt mij.

Wij hebben niet echt iets met voeten.

Ik hoop dat je iets aan deze reactie hebt en anders hoor ik het wel als je er nog iets over wilt weten.

 

Groetjes,

M&M's

 

Reputatie 5
Badge +5

Me vinger in m’n kont stoppen doe ik niet vind ik niet zo fijn. Maar je zegt dat je dingen in je kont stopt en dat dan aflikt, daar moet toch ook iets van poep aan zitten?? Terwijl je zegt dat je iets met poep niet fijn vind, vind ik dan raar.

 

zelf zoek ik m’n grenzen ook op maar ik hou dan meer van plekken te zoeken waar ik me helemaal kan uitkleden en dan het liefst nog een stukje lopen om dan me te gaan aftrekken

Reageer