Skip to main content
Vraag

ga ik te ver?

• July 18, 2025
  • 5 reacties
  • 965 Bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Hallo allemaal, ik heb een meisje in mijn klas waar ik erg op geil. Ze heeft mooie borsten en een mooie kont. Ik heb een TikTok account onder een andere naam aangemaakt zodat ik haar kan volgen en dat ze niet weet dat ik het ben. Ik trek af op haar video’s en foto’s. Ze verteld verhalen op school dat ze pijpen heel lekker is en dan beeld ik me in dat ze me pijpt. 

wat ik allemaal doe op haar voelt verkeerd en ook lekker. Kan dit gewoon of moet ik er mee stoppen?

5 reacties

• July 18, 2025

@Anoniemejongen15  zolang het bij gedachte/fantasie blijft lijkt het mij geen probleem 

• July 18, 2025

Hallo,

Wat ​@Aubien zei lijkt mij ook, maar toch zou ik het afraden. Want als je het doet, vergroot je wel de kans dat je steeds meer verlangen krijgt om echt iets te doen en dat wordt dan ook moeilijker te onderdrukken.

Bovendien lijkt mij (als meisje) het heel beschamend om erachter te komen dat er een jongen zoiets met mij zou doen, dus ook het risico dat dat meisje (of iemand anders) erachter zou komen vind ik ook een reden om ermee te stoppen.

Groetjes van mij

ScarletRift
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • July 18, 2025

Hey Anoniemejongen15! 😊

Ik snap dat je iemand leuk kunt vinden en dat je soms gekke of spannende gevoelens hebt. Maar wat je nu doet is niet oké, vooral niet voor haar.
Het is belangrijk om respectvol te zijn en om te bedenken hoe zij zich zou voelen als ze dit wist.
Misschien ben je een beetje in de war, en dat is helemaal niet erg. Maar probeer er met iemand over te praten die je vertrouwt, dat helpt vaak echt.
Als je iemand leuk vindt, probeer dan gewoon eerlijk en aardig te zijn in plaats van stiekem dingen te doen.

Groetjes,
ScarletRift 💙

Forum|alt.badge.img+1

Ik zou een move maken op der misschien pijpt ze je dan wel in het echt 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 8, 2025

Hoi ​@Anoniemejongen15

Wat je beschrijft gaat over iemand die je persoonlijk kent, die minderjarig is, en dat maakt het echt niet oké om seksueel over haar te fantaseren of materiaal van haar daarvoor te gebruiken.
Ook al voelt het misschien opwindend, het kan schadelijk zijn voor haar en het respect dat je voor haar zou moeten hebben. Bovendien kan het juridisch en sociaal grote problemen veroorzaken.

Als je merkt dat je zulke gedachten hebt, is het beter om je aandacht te verleggen naar leeftijdsgenoten in een gezonde, wederzijdse en respectvolle context, of om je op niet-persoonlijke fantasieën te richten die niemand in het echte leven schade doen.

Je kunt ook proberen afstand te nemen, bijvoorbeeld door haar online niet meer te volgen, en in plaats daarvan bezig te zijn met hobby’s, sport, of contact met anderen op een normale manier.

xx liefs Wolf 🐺