FwB

  • 5 April 2020
  • 4 reacties
  • 434 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi! ik ben een jongen van 16 en heb nu zo'n goede maand een Fwb relatie, de seks is goed, maar ik heb het gevoel dat we samen serieuzer worden, we vertellen elkaar steeds meer over wat we aan het doen zijn, terwijl dat er niet bij hoort. Ik had deze keuze gemaakt omdat ik mezelf niet wil verantwoorden aan iemand, maar ik doe het nu toch, en zij ook, kan ik hier mee doorgaan, want ik (en zij) genieten wel van de seks. 


4 reacties

Toevoeging: ik ken haar al lang, vanaf de basisschool ongeveer en we zijn altijd al close geweest, mijn familie kent haar ook en ze noemen ons ook wel 'het stel dat nog niet doorheeft dat een relatie heeft, terwijl iedereen 't al weet'. 

Badge

Wil je jezelf nog steeds niet verantwoorden aan 1 persoon? Ga dan gewoon door met wat je doet.

Wil je een relatie met die persoon? Heb het er dan over met diegene.

Ik laat zo afentoe wat horen van me, ze is gewoon een goede vriendin van me (was ze al voordat we fwb waren). Familie kent haar, en ik ken haar familie en zoals ik al zei, dit bevalt me wel, en uiteraard ga ik nu ook anders naar haar kijken.

 

Vandaag heb ik met haar erover gepraat, en we houden het zo, want dat vertellen aan elkaar dat doen we al een tijdje, uiteraard ontstaat er zo wel een andere band. 

Reageer