Vraag

friends with benefits

  • 11 August 2019
  • 1 reactie
  • 555 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi allemaal!
Ik ben 18 jaar en heb 8 maanden een prachtige relatie gehad, maar onverwachts heeft hij het een paar dagen geleden uitgemaakt.
Sindsdien hadden we geen contact meer tot ik aangeschoten was en in paniek was. In die paniek heb ik mijn ex geappt. Hij heeft me goed geholpen en we bleven maar appen. We hebben goed de break up besproken maar opeens begonnen we elkaar wat uit te dagen, wat leidde tot een heel seksueel gesprek waar we afgesproken hebben om friends with benefits te worden.
Toch blijf ik twijfelen, ik ben nog hardstikke verliefd op hem en hij heeft naast dat hij de break up ook ontzettend lastig vind. Nog wel behoefte aan seks. Bij zijn vorige ex werd dat ook na een tijdje friends with benefits.
Wat zouden jullie in deze situatie doen?

Veel lieve groetjes, Dolores

1 reactie

Hey,

Iedere situatie is uniek, en je kunt onmogelijk een soort rekenalgoritme gebruiken om te besluiten of dit soort dingen een goed idee is. Uit veiligheid wordt daarom meestal maar 'nee' geantwoord.

Ik stel voor dat je meer met hem appt en erover praat met hem. Vraag ook hoe dat dan met zijn vorige ex ging en kijk of je hem vertrouwd. Doe het veilig, dus zorg ervoor dat hij een condoom draagt.

Dat je nog verliefd op hem bent, is een ander probleem. Misschien moet je daar nog goed over praten met hem.

Groetjes,

Geen_Naam

Reageer