Skip to main content
Vraag

foute fantasie?

• September 22, 2025
  • 7 reacties
  • 1054 Bekeken

Forum|alt.badge.img

ik had laatst een fantasie over een jonger meisje, ze was zo mooi.
maar ze is 12-13 en ik ben 17.
is dit fout?
ik heb me er op afgetrokken en klaargekomen

7 reacties

Chiaraaaaxx
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • September 22, 2025

Hey hey 

zolang je het bij fantaseren houdt en niet verder gaat is het niet heel fout alleen als je echt verder gaat want jullie hebben een best wel groot leeftijdsverschil 

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • September 23, 2025

Nee.  Maar zoals ​@Chiaraaaaxx schreef: hou het bij aftrekken terwijl je aan haar denkt - en zoek iemand van je eigen leeftijd. 

• September 24, 2025

Ik vind het wel wat moeilijk inderdaad. Als je 12/13 bent dan ben je vaak nog niet zover als op je 17e. Maar sommige meisjes van die leeftijd zijn vaak al volwassen (qua lichaamsbouw). Je bent als 17! jarige natuurlijk nog wel minderjarig, dus ik weet niet hoe dat zit met de wet..

Fleur_
Forum|alt.badge.img+3
  • De Kindertelefoon
  • September 24, 2025

Hi ​@Jongen17ehv ,

Je zegt dat je niet weet hoe dat zit met de wet en dat is een hele goede vraag, dus hierbij een uitleg. De ‘age of consent’ in Nederland is 16 jaar, dit houdt in dat je vanaf 16 wettelijk in staat bent om toestemming te geven om seksuele handelingen bij elkaar uit te voeren (dus ook met mensen die ouder zijn). Tussen de 14 en 16 jaar mag je ook seksuele handelingen verrichten bij elkaar, zolang het met iemand van ongeveer dezelfde leeftijd is. Als iemand geen toestemming geeft mag je natuurlijk nooit seks hebben met iemand, ongeacht de leeftijd. Ik hoop dat je hier wat aan hebt!

Veel plezier nog op het forum!

Groetjes, 

Fleur

De Kindertelefoon

Jeffrey
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • February 16, 2026

Hey er zijn super mooi meisjes ronde 15 a 16 doe daar wat mee  

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • February 16, 2026

ik denk zolang het bij aftrekken en klaarkomen blijft en niet in het echt gebeurt dat het gewoon mag. er zijn wel vaker mensen met een (voor mij soms rare) fantasie heb ik hier wel gelezen wat niet in het echt gebeurt.

• Net nieuw
  • February 16, 2026

*Onnodige quote verwijderd

Nee das oke als je het in het echt maar niet doet dan kan het