Skip to main content
Vraag

foto sturen op snap naar meide

• February 14, 2026
  • 2 reacties
  • 349 Bekeken

Heyy lezers,

Vooral een vraag voor de meiden,

Vinden jullie het leuk of lekker als jullie een (zomaar) foto krijgen van een jongen hun geslachtsdeel? En worden jullie daar geil van?

2 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • February 14, 2026

Nee en dus nee.  Niet doen: er is echt niet veel te zien aan alleen maar een piemel.  Meisjes gaan je een creep vinden als je het doet.

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • February 14, 2026

Ik denk dat er veel meer interessantere foto's gestuurd kunnen worden als je een meisje leuk vind. Onze penis is echt niet meteen het eerste dat interessant is, zeker niet op foto. Ik heb al een tijdje een heel lieve vriendin en tot nu toe heeft ze naar van alles gevraagd en hebben we het over heel veel onderwerpen maar als ik haar ongevraagd een afbeelding zou sturen van mijn fluitenkruid zou ik waarschijnlijk meteen weer single zijn. Begrijpelijk ook. En daarbij, ik wil dat ook helemaal niet. Mijn privats heten niet voor niks zo 🫣 ik zou echt niet willen dat er een afbeelding rondgaat van mijn ding. Hoeft niemand te zien behalve mn meisje ooit. En dan zonder smartphone of camera in de buurt. Kortom beter van niet en waarom zou je dat ook willen? 

Liefs, Tover xxx