Vraag

foto's verstuurd

  • 18 April 2021
  • 6 reacties
  • 403 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey ik ben een Meisje

Ik heb 3 maanden trug foto's gestuurd naar 9 jongens van me vagina en filmpjes maar ben bang dat het verstuurd word en ken ze niet en heb het via snapchat verstuurd en vroeg of ze het weg hadden en hun zijden ja ik heb ze niet meer maar ben bang dat ze ooit gestuurd worden groetjes van mij 


6 reacties

Hoi,

Ken je de jongens naar wie je deze beelden hebt verstuurd? Anders kun je ze persoonlijk face-to-face vragen om de beelden te verwijderen.

Als je ze alleen online kent is het lastiger, want je weet dan nooit zeker of ze de beelden wel echt verwijderd hebben of dat ze dat maar gewoon zeggen.

Je kunt eventueel een volwassene mee laten denken, misschien kan die nog iets voor je betekenen.

Denk in het vervolg goed na over wat je stuurt en naar wie je wat stuurt.

Groetjes,
Simply Me

Reputatie 4
Badge +3

1 wat erg dat je er bsng van woord, 

2 sta je er hekenbaar op ?

3stuurde ze ook fotos of vidios?

4waaren zij daar in herkenbaar? 

Ik heb het ook ooit gedaan maar ik kon me zelf gerust stellen omdat hij ook zijn gezicht lit zien,en omdat hij ook vidios stuurde, je hoeft niet bang te zijn als je er niet herkendaar opstaat.  Je kan ook bewijs vraagen van het verwijderen, bij snap woord het sowieso verwijderd tenzij hij het opslaat. Anders podeer het gwoon  vergeten, je kent hem niet,dus hij jou ook niet. Hij kan er nu bijna niks meer mee als die iets er mee doet ga dan snell naar de politie.  Diet is alles  wat ik aan tips heb. Als je er niet uit komt bel dan de kindertelefoon. Ik hoop dat het goed komt en dat je niet meer dang bent. 

Ik heb geen gezicht gedaan en kende hem niet en is nu al 3 maanden geleden

En had wel eerst een foto gestuurd van me gezicht hij ook en met de beelde van me vagina was ik onherkenbaar 

Reputatie 4
Badge +3

Ok,maar het was niet vidiobellen ,dus het kan allemaal nep zijn ,maar goed,ik zou me er niet druk omaaken want dat verandert niets. Je hebt en fout gemaakt,en je heb er van geleerd. Foe het gwoon nooit meer en als er wat gebeurt ga naar de politie, het zal wel niet want anders stuurde hij geen foto van hem maar goed.  Gwoon niet meer doen,of onherkenbaar doen zonder gezicht ,moedervlek, behang,bepaalde kleding, spullen.

Dankjewel en anders is het wel alang verstuurd is nu 3 maande geleden dus zal alang weg zijn

Reageer