Skip to main content
Vraag

foto’s snapchat

• September 14, 2025
  • 4 reacties
  • 642 Bekeken

Heey allemaal, 

ik ben een jongen van net 16 en ik denk dat ik er best goed uit zie. Ik ben lang, bijna sixpack. En mij lijkt het dus best leuk om af en toe met een meid intiem te snappen maar ben hier denk ik te verlegen voor. Hoe pakken jullie dit aan?? 

4 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • September 15, 2025

Ik zou hier wel mee oppassen. Want als dingen zoals nudes uitlekken dan kan dat wel eens vervelende gevolgen hebben.

xx liefs Wolf 🐺

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • September 15, 2025

Ik zal hier echt me oppassen je weet nooit wat er aan de ander kant zit er kan ook een ouder persoon achter zitten dus zal als ik jou was niks intiem sturen via snap 

myla0318
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • September 16, 2025

Heyy jannes123 

Ik kan begrijpen dat je het wilt maar kijk uit met wie en zorg dat jullie elkaar vertrouwen en weet zeker dat jij het wil maar ook de ander want het blijft iets intiems en dat moet je in vertrouwen doen en zeker met elkaars toestemming

Maar kijk alsnog uit maar als het je lukt om iemand te vinden veel plezier

Groet myla

Forum|alt.badge.img+3

Heey allemaal, 

ik ben een jongen van net 16 en ik denk dat ik er best goed uit zie. Ik ben lang, bijna sixpack. En mij lijkt het dus best leuk om af en toe met een meid intiem te snappen maar ben hier denk ik te verlegen voor. Hoe pakken jullie dit aan?? 

DOE DIT NIET. IK HERHAAL DOE DIT NIET. Zelf al 2 nare ervaringen hiermee gehad omdat ik zelf te dom was. Maar doe dit niet. 1x een screenshot maken en dan kan je er al niks meer aan doen. Voor intiem zijn zou ik het gewoon in het echie houden. Ik snap je zeker. Ik wil ook graag intiem zijn met mijn leeftijdsgenoten. Helaas moedt ik het op de harde manier ontdekken dat het geen slim plan is.