Skip to main content
Vraag

Foto’s op vriend zijn telefoon

• January 8, 2026
  • 9 reacties
  • 1599 Bekeken

Ik was laatst met mijn beste vriend en ik zat op zijn telefoon. Ik was in zijn foto’s aan het kijken en daar zag ik heel veel foto’s van hem zonder t-shirt of zelfs in zijn onderbroek.

Ook zag ik een foto van zijn zusje, die toen naakt was. Kan het zijn dat hun sex hebben?

Ik werd hier eigenlijk best wel geil van en ik heb hier foto’s van gemaakt. Is dit erg als ik het voor alleen voor mijzelf hou? Ik vind het stiekem best wel leuk maar ik durf hier niks over te zeggen

9 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • January 9, 2026

Miss wel maar het blijft dat wel gwn een zus 

• January 9, 2026

@weetikveel1234  wat doe jij op zijn telefoon? ? En ik denk dat jij het ook niet leuk vind dat hij ongevraagd op jou telefoon zou zitten neuzen. 

en dat jij daar nog met je eigen telefoon foto’s van zijn telefoon hebt zitten maken kan helemaal niet😡 als ik jou was zou ik die foto’s maar heel snel wissen. En ik zou bijna zeggen dat je tegen je vriend moet vertellen wat je gedaan hebt

Forum|alt.badge.img+1

Bijzonder dat hij foto's van zn zusje heeft. Je moet het zeker verwijderen, ten eerste heel asociaal en illegaal door meerdere dingen. Ik zou het er met hem over hebben wat je hebt gedaan, aangeven dat wat jij hebt gedaan fout is maar wat hij doet ook. 

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • January 9, 2026

Het is inderdaad wel een beetje vreemd. Waarom zit je op zijn telefoon?

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • January 9, 2026

Ik denk ook dat het niet kan wat jij heb gedaan Maar wel strek van je Om het hier te bespreken Ik kan jou geen raad geven hoe jij er verder mee moet Ik haal wel de foto’s van jou eigen telefoon 

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • January 9, 2026

Ja dat vraag ik me ook af waarom ga je ineens op zijn telefoon kijken .

Dus laat het maar bij die 1e keer .

En beter verwijnder je die foto's.

Maar wat ik wel raar vind is dat hij foto's heeft van zijn naakte zusje ?

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • January 11, 2026

Dat hij een naaktfoto van zijn zusje heeft, zijn jouw zaken niet. 

Carolien_
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • January 12, 2026

@weetikveel1234 

Goed dat je dit bespreekbaar maakt! In je topic vraag je of je de foto voor jezelf mag houden. Om ervoor te zorgen dat je hierover de juiste informatie ontvangt, willen we jou en de andere gebruikers op het forum informeren dat dit niet toegestaan is. Je hebt de foto namelijk in je bezit gekregen zonder toestemming van het meisje.

Voor meer informatie of vragen over dit onderwerp kan je terecht bij de hulplijn van Offlimits, het expertisebureau online misbruik: Home | Hulplijn

Groet,

Carolien

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • January 15, 2026

@Anoniem178472 dat zou chantage zijn en dat mag niet.