Foto's op discord

  • 2 June 2019
  • 4 reacties
  • 931 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey,

Even van te voren, ik heb géén idee of dit hier moet. Want dit is mijn eerste keer dat ik deze hoek van het forum gebruik.


Ik zit in een server op discord en ik ben eigenlijk wel de enige vrouw.

Er is een kanaal aangemaakt waarin mensen een command kunnen geven en een bot geeft dan een plaatje van blote borsten of billen. Het kanaal is eigenlijk alleen maar bestemd voor de mannen, maar ik vind het soms leuk om erin te kijken en naar borsten of billen te kijken.

Ik weet nog niet of ik heteroseksueel of biseksueel ben.

Is dit erg?

x.

4 reacties

Badge
Let niet op me naam trouwens ik ben 16 jaar, maar heel veel vrouwen vinden het leuk/geil om naar borsten en of billen te kijken het is erg normaal. De enige echte manier om te weten of je hetero seksueel bent of bisekueel bent is door seks. en dan vooral een trio(1 man 2 vrouw inclusief jouw) daaraan kan je zien wat je het lekkerst vindt of met een man of met een vrouw. werkte ook met mij.
Hey Jongen13seksverslaafd die 16 is,

Bedankt voor je advies. Ik wacht nog even met het uitvoeren in de praktijk, want daar voel ik me nog iets te jong voor (ik ben 13).

x.
hey,
het is helemaal niet raar als je naar je zelfde soort 'naakt' foto's kijkt het zijn alleen billen en borsten. en ik kijk soms naar mannen met een sixpack omdat de reden meestal is dat je het ook wilt hebben of het gwn mooi is en ik ben hetero. en het is helemaal niet erg om daar naar te kijken.
Groetjes
heyy, het is niet zo dat als je maar fotos kijkt van hetzelfde geslacht dat je gelijk bi bent. je zit nu in de puberteit en dan beginnen je hormonen raar te doen. nergens om je voor te schamen!

Reageer