Vraag

foto gelekt

  • 20 May 2021
  • 4 reacties
  • 968 Bekeken

Hoi ik ben een meisje

en ik heb wel eens  naakt foto’s gestuurd naar meerdere jongens (heb hier spijt van en ben er al 4 maanden meegestopt) Er zijn dus foto´s gelekt van mij en ik ben heel erg bang omdat degene van wie ik het hoorde zei dat iedereen alle foto´s kan zien van dc,insta en snap en ook naar wie je ze verstuurd dat vond ik persoonlijk echt eng. Hij kon prc zeggen naar wie ik het had gestuurd.De jongens waar ik naar heb gestuurd stuurde ook terug en ik weet niet wie ze heeft gelekt. Niemand in mijn stad weet het en ik heb ook geen haatberichtjes or whatever gekregen maar ik weet gewoon niet of ze op een site staan of al 100000 x zijn doorgestuurd.

Ik ben echt bang ,Iemand tips! en ik kan het niet tegen mijn ouders vertellen


4 reacties

Reputatie 7
Badge +19

lastig ja.
Misschien heb je wat aan deze sites:

https://www.helpwanted.nl/ 
https://www.politie.nl/onderwerpen/naaktfotos-gelekt.html

Badge

Beste is om met je mentor, politie of iemand hier over te praten en misschien met dr jongens en vertellen dat je het niet chill vindt

 

 

Reputatie 3
Badge

Heyy!
 

Oké ik snap het je wilt het niet aan je ouders vertellen en maar wat nou als het moet? Ik zou gewoon een lange behulpzame appje sturen naar al die jongens dat je het niet oké vindt en niet normaal vindt dat ze het doorsturen! Trouwens de sites die @jaivy naar je stuurde zijn erg handig en zou ik gauw een kijkje naar nemen! Trouwens neem ook contact op met de Kindertelefoon want het praten is heel erg nodig voor jou op dit moment! Ik hoop dat je mijn tips gebruikt...
 

Heel veel lucht knuffels van Schaapjesss <3

Reputatie 2
Badge +4

Oei! Was lastig deze situatie. Ik geef je eerst een tip mee voor de volgende keer. Ik zou geen foto's meer sturen naar Jongens je mag het natuurlijk zelf weten maar zoals je ziet is het echt gevaarlijk en dit soort dingen gebeuren dan. 

Je kan dit het beste bespreken met iemand die je vertrouwt. Misschien weet diegene ook wel een oplossing of je kunt even met diegene praten! 

Je kan ook natuurlijk gaan chatten met de Kindertelefoon! 

veel succes! 

Reageer