Skip to main content

Mijn vriend gebruikt mij alleen voor seks, daarna gaat ie fortnite spelen, hij heeft geen oog voor me. Terwijl ik gewoon ronde 2 wil 😢 is dit normaal? Hij is 17 dus beetje zielig dat ie nog steeds fortnite speelt, hij wint niet eens.

Vindt je hem nog leuk? Anders kan je hem gewoon dumpen en iemand zoeken die werkelijk van je houd en niet alleen gebruikt voor seks. 

Groetjes, Indigo. !

Vindt je hem nog leuk? Anders kan je hem gewoon dumpen en iemand zoeken die werkelijk van je houd en niet alleen gebruikt voor seks. 

Groetjes, Indigo. !

hey indigo bedankt voor je reactie, ik ben ook begonnen met fortnite spelen en nu snap ik waarom hij het zoveel speelt

Tja miss met hem praten erover

wat een mislukt ventje dat hij geen oog heeft voor jou en dat hij nieteens een win kan halen in fortnite 

tekst aangepast door De Kindertelefoon n.a.v. Forumregel 2: ga respectvol met elkaar om.

Dat hij het leuk vindt om Fortnite te spelen, moet hij zelf weten. Ik vind persoonlijk echter wel dat hij ook gewoon tijd vrij moet maken voor jou. Al helemaal als jullie het net hebben gedaan en jij nog een ronde 2 wil! Wellicht kan je aangeven dat je wil dat hij meer tijd aan jou besteed?

Zeg het tegen hem. Maar jongens worden heel moe na het klaar komen dus daar kan het misschien ook aan liggen? En anders dump je em, you deserve better!

Maar jongens worden heel moe na het klaar komen dus daar kan het misschien ook aan liggen? 

Het is prima als hij niet altijd zin heeft in een 2e ronde/een 2e ronde aankan, maar dan is het wel een beetje apart als je vervolgens Fortnite gaat spelen...

Wat een kel, ik geef m groot gelijk.

Wat een kel, ik geef m groot gelijk.

lekker potje fortnite ah

Reageer