Vraag

fleshlight kopen

  • 22 November 2021
  • 3 reacties
  • 290 Bekeken

Reputatie 4
Badge +4

Hoi allemaal

 

Ik wil heel graag een fleshlight of ander sexspeeltje kopen, maar ben bang dat mijn moeder dan het pakketje openmaakt of vraagt wat erin zit of op mijn bankrekening ziet dat ik het op zon soort website heb gekocht. Heeft iemand tips of ideeen zodat ik het kan hebben zonder dat ze hier iets van merkt?


3 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Ja, standaard antwoord!

Koop een cadeaukaart voor bol of coolblue bij de Primera of de Appie.

Zo komt op je bankrekening alleen ‘Albert Heijn €25’ te staan. 

Bestel wat je wilt. Betaal met de cadeaukaart.

Als afleveradres kies je een bezorgpunt in de buurt - Primera of andere afleverlocatie.

Daar haal je het pakket op. Het is een gesloten kartonnen doos en niemand kan zien of er een telefoon in zit of een koptelefoon, een tandenborstel of iets anders.

 

Reputatie 4
Badge +4

Ja, standaard antwoord!

Koop een cadeaukaart voor bol of coolblue bij de Primera of de Appie.

Zo komt op je bankrekening alleen ‘Albert Heijn €25’ te staan. 

Bestel wat je wilt. Betaal met de cadeaukaart.

Als afleveradres kies je een bezorgpunt in de buurt - Primera of andere afleverlocatie.

Daar haal je het pakket op. Het is een gesloten kartonnen doos en niemand kan zien of er een telefoon in zit of een koptelefoon, een tandenborstel of iets anders.

 

Dan gaat mijn moeder waarschijnlijk nogsteeds vragen wat ik met die 25 euro heb gedaan, en hoe zou ik het dan moeten "verbergen" want mijn moeder kijkt wel eens in mijn kamer of zoekt spullen ofzo

Badge

ik heb een gekocht bij bol.com en heb opgehaald trouwens niet alle vribrators zij heel duur. ik heb mijn vibrator naast mijn bed in een kluis liggen en mijn sleutel hangt aan een punese acht er een kleed op mijn prikbord hele maal veilig

Reageer