Skip to main content
Vraag

fisten met 14 jaar

• October 9, 2020
  • 3 reacties
  • 2917 Bekeken

Hoiii 

Ik ben een jongen van 14 en ben gay.

ik zou mezelf dus heel graag een keer willen fisten. ik weet wel hoe het moet enzo maar ik zat dus te denken is het niet slecht om op zo een jonge leeftijd te fisten. Ik dacht misschien rekt je kontgat uit en is dat niet handig voor later met sex ofzo haha maar weet iemand dat?

3 reacties

• October 9, 2020

Ik heb nooit gefist ofzo maar ik weet dat je wel gaat uitrekken maar ik denk personlijk niet dat het uit gaat maken. want je anus gaat niet ongelofelijk erg uitrekken als je er gewoon lange pauzes tussen laat dan herstelt het elke keer weer een beetje. Want als je die tijd geeft dan rek je hem ampre uit. Als je dagelijks gaat fisten kan het wel problemen op gaan leveren.

• October 10, 2020

Hi Iemand123,

voordat je er met je ‘vuist’ in gaat (meestal doe je bij fisten niet echt je vuist erin, maar je hand met gestrekte vingers, maar ok) moet je wel enigszins gewend zijn om er sws iets in te doen. Begin dus met een vinger en bouw het op. Gebruik ook voldoende glijmiddel.

Wat je hiervoor ook kunt gebruiken is een buttplug. Eventueel kun je verschillende groottes nemen om het op te bouwen.

Hoe lang je een buttplug in mag houden kun je lezen in dit topic:

https://forum.kindertelefoon.nl/seksualiteit-32/kan-je-een-buttplug-voor-langere-tijd-inhouden-37518?postid=293316#post293316

meer informatie over hoe je kunt fisten en welke risico's op SOA's en beschadigingen er zijn kun je lezen op :

https://mantotman.nl/nl/alles-over-mannenseks/seks-de-praktijk/sekstechnieken/kinky-seks-en-fetisj/fisten-vuistneuken

Zelf lijkt me fisten niks, niet om bij iemand te doen en ook niet om zelf te ondergaan, maar ‘smaken’ verschillen. Mijn twin en ik hebben wel anale seks met andere jongens en dat is wel fijn, zolang dat vrijwillig is en je dat dus allebei wilt. Helaas zijn we tijdens ons misbruik ook door meerdere jongens dubbel gepenetreerd en dat was niet echt fijn. Wij waren toen 13-14 (net zoals jij nu bent) en die jongens een paar jaar ouder.

@Boy16jaaree, op zich is een hand met gestrekte vingers al behoorlijk groot in diameter, zeker als je het vergelijkt met de diameter die je nodig hebt voor ontlasting of een piemel als je anaal geneukt wordt. Dus, je kunt gerust zeggen dat ie behoorlijk uitrekt van een hand/vuist. Het is idd belangrijk om voldoende tijd tussendoor te nemen zodat het kan herstellen.

Succes iig.

Groetjes,

M&M's en twin

• October 12, 2020

Rustig opbouwen en steeds een beetje verder. De de een gaat dat sneller dan bij de ander. Nooit te ver gaan dan heb je daar later spijt van. 

Je moet het zien als het leren van de split steeds een beetje verder rekken en er zijn ook mensen waarbij het nooit zal lukken.