Heyy een meisje van 16 hier, ik heb een vraagje, ik heb al een hele tijd een lief en leuk vriendje, we zijn stapje voor stapje steeds wat verder gegaan, alles fijn en met toestemming enzo. Toen op begeven moment begon het dat we seks gingen hebben, nogsteeds ging alles fijn, we praten veel over alles enzo. Alleen vind ik vaak de seks niet zo fijn, meestal voel ik er niet zo veel van of het voelt een klein beetje pijnlijk, maar ook niet echt heftig ofzo. Mijn vriendje wilt heel graag dat ik seks ook fijn ga vinden enzo, maar we weten niet zo goed hoe. Heeft er iemand tips voor fijne standjes voot een meisje?
Hallo Eliseeexxx :)
Het is normaal als je in het begin wat last hebt als je seks hebt. Je kunt het beste rustig aan met hem doet. Het is ook belangrijk als je eerst opgewonden en geil bent waardoor je vagina natter wordt. Daardoor wordt het makkelijker om seks te hebben en seks fijn te vinden.
-TheMightySlayer <3
Hallo Eliseeexxx :)
Het is normaal als je in het begin wat last hebt als je seks hebt. Je kunt het beste rustig aan met hem doet. Het is ook belangrijk als je eerst opgewonden en geil bent waardoor je vagina natter wordt. Daardoor wordt het makkelijker om seks te hebben en seks fijn te vinden.
-TheMightySlayer <3
Heyy dankjewel het is lief dat je dat zegt! Ik weet ook dat het niet erg is enzo en ik geloof dat ik meestal wel opgewonden enzo genoeg ben, vaak vingert en beft hij mij eerst, zodat ik ook klaar kan komen. Het is alleen dat we allebei zo graag zouden willen dat ik er zegmaar ook van zou genieten enzo. Niet omdat ik het nu vervelend vind ofzo, maar gewoon zodat ik het echt fijn ga vinden. Dus daarom was ik benieuwd of iemand suggesties had ofzo. Maar dankjewel voor het antwoord xx
Als je masturbeert kanje dat uitleggen, endat hij dat doet bij jou voor seks. Meer voorspel is vaak ook fijn. En kussen onder je rug of dat jij op hem gat zitten. Mechin vind je het fijn om gebeft te worden? Glijmiddel kan ook helpen. Ik hoop dat je er wat aan heb.
Gebruik zeker glijmiddel
Voor de rest is het normaal dat het de eerste kernen wat pijnlijker aanvoelt,
Standjes.
Deze kan je op het internet zoeken je vind er veel en verschillende. Wat ook leuk is: uitdagende kleding zowel jij als je vriendje. In de douche is het ook fijn. Maar vooral niet te snel willen doen. Heb rustige seks op het begin en zet nergens haast achter
En doe het veilig met condoom enz.
Groetjes
Anoniel. Xxx
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.