Vraag

fijne manier masturberen met een vagina???

  • 8 April 2022
  • 4 reacties
  • 367 Bekeken

Reputatie 7
Badge +7

hoi ik ben een transjongen (15) en ik ben dus geboren als meisje en heb een vagina. en ja: ik heb bijna altijd moeite met mijn geslacht(sdelen) en ook mijn vagina, en het is een droom voor mij om later er aan geholpen te worden zodat ik mannelijke geslachtsdelen heb. Maar nu ik nog een vagina heb, heb ik geen probleem met masturberen. hoewel ik liever een penis en prostaat heb, vind ik masturberen met vagina ook fijn. 

En nu mijn vraag; Zelf masturbeer ik door op mijn schaamlippen te drukken/vrijven tot ik een fijn gevoel krijg, dit gevoel duurt niet zo heel lang, dus ik vroeg me af of er meiden en transjongens zijn die op een andere manier masturberen en een lange(re) tijd zich fijn voelen en het mij kunnen laten weten. Ik heb wel is geprobeerd mijn vagina te vingeren maar ik krijg mijn vingers er niet eens zo goed bij en ik heb geen idee hoe dat uitgevoerd word, hoelang het duurt totdat ik iets voel en wat ik verkeerd doe.


4 reacties

Badge

Heyyy

Ik ben een meisje en ik durf niet te vingeren maar ik knijp, trek, streel mijn tepels. Ik rijd ook mijn kussen waardoor ik heel nat word. 

Hopelijk ben je hier iets mee!

Reputatie 7
Badge +7

Heyyy

Ik ben een meisje en ik durf niet te vingeren maar ik knijp, trek, streel mijn tepels. Ik rijd ook mijn kussen waardoor ik heel nat word. 

Hopelijk ben je hier iets mee!

dankje, t kussen is een goeie optie

Reputatie 6
Badge +7

Hoe lang ben je al trans, ik bedoel: Hoe lang voel je je al zo?

Is het zo dat je een prostaat krijgt als je je laat opereren? Echt ?? 

Reputatie 7
Badge +7

Hoe lang ben je al trans, ik bedoel: Hoe lang voel je je al zo?

Is het zo dat je een prostaat krijgt als je je laat opereren? Echt ?? 

Hoi,

Leuke vraag, ik kwam erachter toen ik 12 was, maar nu ik het weet kan ik wel dingen uit mijn jeugd verklaren. Ik liet al wat vroeger al wel signalen zien dat ik eigenlijk een jongen ben, maar ik wist het gewoon nog niet tot mijn 12e.

En bij transgender operatie van vrouw naar man kan je helaas geen prostaat krijgen, dat is een geslachtsorgaan die je niet kan creëren of doneren. Wel houden ze je clit, de vrouwelijke geslachtsorgaan. Als je mannelijke hormonen neemt, groeit die clit een beetje, bij zo’n operatie zorgen ze er dan voor dat ze met behulp van je vagina en die clit eerst een soort mini penis kunnen vormen, daarna nemen ze huid van een ander deel van je lichaam om nog huid om die mini penis heen te doen zodat je een normale grootte en uiterlijk van een penis hebt. Ze kunnen natuurlijk ook nog ballen creëren met huid en opvullen met een soort implant.

Ik denk ook niet dat je praktisch kan aftrekken met een penis die je na chirurgie hebt, en ik zal dus nooit een prostaat kunnen hebben, dus die droom is niet haalbaar, maar hoe dan ook wil ik later wel prettig in mijn lichaam zitten, dus ik zou altijd wel graag zo’n operatie willen, ook al kan heb ik heel veel functies van een biologische penis dan niet

Reageer