Skip to main content
Vraag

fietsen met bikini

• August 14, 2025
  • 5 reacties
  • 1087 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Vraag aan de meiden:

Hoe fietsen jullie als jullie een bikini aanhebben en hoe voelt het? Hebben jullie bijvoorbeeld last(of genot) van het zadel

5 reacties

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • August 14, 2025

Ik fiets nooit met alleen mijn bikini aan  heb daar altijd nog me eigen kleren over aan dus dan blijft het gewoon fietsen maar het zit net zoals je eigen onderbroek en bh dus niks anders 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 14, 2025

Ik fiets niet als ik een bikini aan heb, dan lig ik in het zwembad

Forum|alt.badge.img+2
  • Weet de weg
  • February 18, 2026

Onnodige quote verwijderd 

ik fiets gewoon met een spijkerbroekje er overheen en mijn topje zonder een shirt en soms een wit t-shirt er overheen en dan voel je wel lekker dat je kutje over je zadel wrijft en daardoor ben ik weleens klaargekomen

Jeffrey
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • February 21, 2026

Onnodige quote verwijderd 

ik fiets gewoon met een spijkerbroekje er overheen en mijn topje zonder een shirt en soms een wit t-shirt er overheen en dan voel je wel lekker dat je kutje over je zadel wrijft en daardoor ben ik weleens klaargekomen

Ik vind super aantrekkelijk dat meisjes dit doen. Was  van zomer lekker weer groep vrienden en vriendinnen samen naar strand van mij en mijn zusje was leuk om naar te kijken 

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • February 21, 2026

Hetzelfde als voor een jongen die in zijn zwembroek fietst, neem ik aan.  Wij zijn niet zo heel anders, hoor.