Skip to main content
Vraag

fetish vragenlijst jongens en meiden

• May 27, 2026
  • 9 reacties
  • 428 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoii ik ben een jongen van 17jaar en heb zelf een plasfetish nu was ik benieuwd of er veel mensen zijn ook van mijn leeftijd die ook nog fetishes hebben. Vandaar deze vragenlijst succes met invullen!!

Eerst een aantal persoonlijke vragen.

1. Ben je een jongen of meisje?

2. Hou oud ben je?

3. Hoe zie je eruit?

4. Voor jongens hoelang is je penis?

5. Voor meiden welke cupmaat heb je?

Fetish vragen

1. Wat heb je voor fetishes? 

2. Wanneer kwam je erachter dat je deze fetish had?

3. Wat vinden mensen van jou fetish?

4. Heb je weleens samen met iemand deze fetish uitgevoerd zo ja hoe ging het en wat vondt diegene ervan?

5. Wat vindt jij zelf zo geil aan jou fetish?

6. Wat is nu jou droom op het gebied van seks met je fetish?

7. Zijn er voor mij nog vragen over mijn plasfetish?

Bedankt voor het invullen!! Ik hoop dat jullie het leuk vonden

9 reacties

Gepaneerdekaaskip
Forum|alt.badge.img

Heyy, ik heb geen fetish maar ik vroeg me wel af, wat houd die plasfetish precies in?

Groetjes!

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • May 28, 2026

Heyy, ik heb geen fetish maar ik vroeg me wel af, wat houd die plasfetish precies in?

Groetjes!

Voor mij is het vooral het zien plassen en ondergeplast worden, voor anderen zou het drinken er ook bij kunnen horen maar dat gaat mij net te ver.

Gulden
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • May 28, 2026

Hoii ik ben een jongen van 17jaar en heb zelf een plasfetish nu was ik benieuwd of er veel mensen zijn ook van mijn leeftijd die ook nog fetishes hebben. Vandaar deze vragenlijst succes met invullen!!

1. Ben je een jongen of meisje? Jongen

2. Hou oud ben je? 16

3. Hoe zie je eruit? slank en heb donkerblond haar en blauwe ogen

4. Voor jongens hoelang is je penis? 16cm

Fetish vragen

1. Wat heb je voor fetishes? onderbroeken en plassen

2. Wanneer kwam je erachter dat je deze fetish had? twee of drie jaar terug volgens mij

3. Wat vinden mensen van jou fetish? ik zou het niet weten

4. Heb je weleens samen met iemand deze fetish uitgevoerd zo ja hoe ging het en wat vondt diegene ervan? nee maar ik word wel geil van leeftijdsgenoten in hun onderbroek 

5. Wat vindt jij zelf zo geil aan jou fetish? het zien ervan en het verlangen naar het doen van deze dingen met een ander als ik geil ben

6. Wat is nu jou droom op het gebied van seks met je fetish? droogneuken en plassen over een andere jongen

7. Zijn er voor mij nog vragen over mijn plasfetish? heb jij zelf weleens dingen gedaan met een ander en wat vind je echt supergeil om te zien en/of te doen?

zeker een leuke lijst en als je nog vragen over mijn fetishes hebt laat het me weten!!!

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • May 30, 2026

1. Ben je een jongen of meisje? Jongen

2. Hou oud ben je? 17

3. Hoe zie je eruit? Beetje vet maar normaal

4. Voor jongens hoelang is je penis? 2 vuisten

Fetish vragen

1. Wat heb je voor fetishes?  Strakke zwemkleding 

2. Wanneer kwam je erachter dat je deze fetish had? Toen ik andere jongen en meiden erin zag

3. Wat vinden mensen van jou fetish? Geen idee

4. Heb je weleens samen met iemand deze fetish uitgevoerd zo ja hoe ging het en wat vondt diegene ervan? Nee helaas

5. Wat vindt jij zelf zo geil aan jou fetish?je ziet al die lekkere bobbels zo goed

6. Wat is nu jou droom op het gebied van seks met je fetish? Met een grote groep in wetsuits lekker geilen

7. Zijn er voor mij nog vragen over mijn plasfetish? Idk of het geil is ergens wel 

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • May 30, 2026

Ik durf dit nooit zo in te vullen maar nu doe ik het maar eens. Hopelijk komt het niet raar over. Ik weet niet eens of het een fetish is.

1. Ben je een jongen of meisje?

Meisje

2. Hou oud ben je?

13

3. Hoe zie je eruit?

Lang haar, vaak staartje, normaal postuur wel sportief. 

4. Voor jongens hoelang is je penis?

Een prima B ;)

Fetish vragen

1. Wat heb je voor fetishes? 

Ringen, armbanden, ketting bij een jongen. (Niet behaarde) benen, kuiten ook van een jongen. Soms ook goed verzorgde handen met ringen.

2. Wanneer kwam je erachter dat je deze fetish had?

Al een jaar geleden ofzo toen ik mijn crush bekeek met sporten 🫣 en toen ik wat foto's bekeek van een jongen in rokje en zijn kniebroek met zijn handen achter en met bandjes (of boeien) om. 

3. Wat vinden mensen van jou fetish?

Weet niemand 

4. Heb je weleens samen met iemand deze fetish uitgevoerd zo ja hoe ging het en wat vondt diegene ervan?

Nee hoor nooit over gehad 

5. Wat vindt jij zelf zo geil aan jou fetish?

Ik weet niet. Ik vind het gewoon super mooi.  Het benadrukt zijn lichaam en is open, bloot te zien. Het is mooi gevormd, sexy, g**l, hoe je het wilt noemen. Het helpt me op te winden. 

6. Wat is nu jou droom op het gebied van seks met je fetish?

Dat ik een jongen als vriendje krijg die ook zo eruit ziet en dat draagt en stoer sexy is en dat ik zijn gladde benen dan streel en er naar kijk.  En hij mij ook mooi vind en bekijkt en dat ik hem dan...... Enzovoort 🫣 Ik voel me echt maf maar dit vind ik mooi. 

7. Zijn er voor mij nog vragen over mijn plasfetish?

Nee hoor. 

Groetjes Tjempie xxx

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • May 30, 2026

Hoi,

Ik durf het ook wel aan :) ​@Tjempie dat vind ik trouwens best normaal klinken hoor, denk dat iedereen wel zo’n voorkeur heeft...🙂 

2. Hou oud ben je?  17

3. Hoe zie je eruit? Ongeveer 170 lang, kort haar, heb uit mezelf wel een tengere bouw :)

4. Voor jongens hoelang is je penis? Een aantal cm.. ;)

Fetish vragen

1. Wat heb je voor fetishes?  Ik weet niet of ik echt een fetish heb, maar ik vind het heel leuk en stoer als iemand zich wat alternatiever kleed..  Niet heel extreem hoor maar gewoon subtiel, bijv wat vintage zilveren ringen, ketting, oorbellen… donker paarse kleding, deels geverfd haar etc.. Vind het aantrekkelijk, maar waarom weet ik ook niet precies😅  

2. Wanneer kwam je erachter dat je deze fetish had? 15 ofzo

3. Wat vinden mensen van jou fetish? Heb geen idee

4. Heb je weleens samen met iemand deze fetish uitgevoerd zo ja hoe ging het en wat vondt diegene ervan? Nee.

5. Wat vindt jij zelf zo geil aan jou fetish?  Een beetje wat ik bij 1 zei

6. Wat is nu jou droom op het gebied van seks met je fetish?  Tja zou wel leuk zijn met iemand die er een beetje zo uit ziet, maar denk dat het voor mij zeker geen pre is om een fijne seks te kunnen hebben en opgewonden te raken zeg maar.. 😊

7. Zijn er voor mij nog vragen over mijn plasfetish? Nee hoor.

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • May 30, 2026

1. Ben je een jongen of meisje? jongen

2. Hou oud ben je? 2013

3. Hoe zie je eruit? gewoon niks speciaal

4. Voor jongens hoelang is je penis? lang genoeg, weet niet

Fetish vragen

1. Wat heb je voor fetishes?  ik weet niet of dit een fetish is maar ik hou van billen (j/m)

2. Wanneer kwam je erachter dat je deze fetish had? altijd gehad denk ik

3. Wat vinden mensen van jou fetish? niemand weet het

4. Heb je weleens samen met iemand deze fetish uitgevoerd zo ja hoe ging het en wat vondt diegene ervan? ja (maar ze wisten niet dat ik daar een fetish van heb)

5. Wat vindt jij zelf zo geil aan jou fetish? billen zijn grrrr  cool. Maar ze moeten wel stevig zijn en zacht. Geen dikke blubberkonten en ook niet de aarsen ertussenin, het gaat om echt alleen de billen en zowel j als m, mag in natte zwemkleren of strakke onderbroek of met niks aan

6. Wat is nu jou droom op het gebied van seks met je fetish? lang over billen strelen en kijken

7. Zijn er voor mij nog vragen over mijn plasfetish? nee. is niks voor mij

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • June 1, 2026

Hoi, even voor ​@Tjempie : niet raar of maf voelen hoor 😘 er is helemaal niets mis met jouw voorkeur en je bent niet de enige.  Ik moet bijvoorbeeld regelmatig van mijn vriendin een van mijn  short kilts dragen (en ook benen haarvrij )omdat zij dat zo mooi vind 🫣 en bepaalde polsbandjes vind ze ook mooi. Ik vind dat dan weer een leuk compliment en vind wederzijds haar vormen ook prachtig. En ik vermoed dat heel veel mensen best een mooi lijf kunnen waarderen 😉 eens ook met lieve ​@Cantaloupe 

Groetjes Tartan Xxx

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • June 1, 2026

2. Hou oud ben je? 16

3. Hoe zie je eruit? slank en heb donkerblond haar en blauwe ogen

4. Voor jongens hoelang is je penis? 16cm

Fetish vragen

1. Wat heb je voor fetishes? onderbroeken en plassen

2. Wanneer kwam je erachter dat je deze fetish had? twee of drie jaar terug volgens mij

3. Wat vinden mensen van jou fetish? ik zou het niet weten

4. Heb je weleens samen met iemand deze fetish uitgevoerd zo ja hoe ging het en wat vondt diegene ervan? nee maar ik word wel geil van leeftijdsgenoten in hun onderbroek 

5. Wat vindt jij zelf zo geil aan jou fetish? het zien ervan en het verlangen naar het doen van deze dingen met een ander als ik geil ben

6. Wat is nu jou droom op het gebied van seks met je fetish? droogneuken en plassen over een andere jongen

7. Zijn er voor mij nog vragen over mijn plasfetish? heb jij zelf weleens dingen gedaan met een ander en wat vind je echt supergeil om te zien en/of te doen?

zeker een leuke lijst en als je nog vragen over mijn fetishes hebt laat het me weten!!!

Zelf heb ik helaas nog geen plasseks gehad ofzo, ik heb wel een keer samen met een meisje geplast. En wat ik echt supergeil vindt om te zien is hoe iemand plast en het lijkt me heel geil om een keer over iemand heen te plassen.