Fetish small penis humiliation (SPH) help?

  • 15 May 2021
  • 5 reacties
  • 1108 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo,

ik ben een jongen van 16 en ik heb een best rare fetisj. Ik vind het geil om te kijken naar filmpjes van vrouwen die je vertellen dat je een kleine penis hebt. Of filmpjes waar bijvoorbeeld 2 mannen vergeleken worden in penis lengte en vaak is er 1 echt duidelijk minder groot zegmaar ¼ van de andere lengte en dan heeft ze seks met de grote lul terwijl de kleine piemel mag toekijken.

Ik zelf heb een piemel van 16cm wat niet perse klein is ofzo. Daarom vind ik het zo raar dat ik deze fetisj heb. SPH is de naam van de fetisj en dat staat voor '’small penis humiliation'’. Ik ben er nog niet helemaal uit waarom ik deze fetisj heb en ik vroeg me af of meer mensen met een gemiddelde grootte dit ook hebben. En wat mensen die wel een kleine piemel hebben hiervan vinden?

Ook als je deze fetisj niet hebt mag je reageren wat ervan vindt zou mij erg helpen denk ik!


5 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Ik vind het niet perse raar. Als jij dat chill vind moet je t gwn kijken/doen I guess. Er zijn vast meer mensen met dezelfde fetish

Als een persoon die veel te veel Fanfiction gelezen en geschreven heeft, kan ik je vertellen dat “Small Penis Humiliation” een redelijk veelvoorkomende kink is. Ik gebruik liever de term “kink” dan “fetish/fetisj” aangezien dat de term is die de mensen in de community over het algemeen beter vinden.

Zelf heb ik een keer zo'n video opgezocht om te zien hoe het er nou uit ziet en wat er dan precies gebeurt. Zelf ben ik een vrouw, dus ik heb er niet echt wat aan, maar mijn mannelijke karakters zouden zo’n kink kunnen hebben. De vrouw in de video heette Petra nog-wat. Ik weet het eerlijk gezegd niet, maar ik denk dat je het wel zou kunnen vinden. Ze is een professionele dominatrix, geloof ik.

Persoonlijk heb ik er niets mee. Ik vind het prima als andere mensen het leuk vinden, en ik veroordeel je ook zeker niet maar ik zou het niet fijn vinden als iemand tegen mij zou zeggen: “Jouw borsten zijn zo lelijk. Niemand zal jou ooit willen!". Ik weet dat het rollenspel is, maar het zou me alsnog kwetsen.

Over het “de man met de grotere penis mag seks hebben met de vrouw terwijl de ander moet/mag toekijken”: Dat heeft een naam. Het heet cuckoldry. Vaak is de man met de kleinere penis de partner (vriend/man) van de vrouw, maar verkiest zij de andere man om daar seks mee te hebben. Dit is een vorm van seksuele vernedering. Ik ga er van uit dat je dat al weet, maar dit stukje is voornamelijk voor de mensen die deze topic toevallig tegenkomen die er niet zo veel kennis van hebben.

Maar 

Reputatie 4
Badge +2

Hey!

Jouw situatie is helemaal niet gek hoor. SPH zonder de '’SP'’ heet '’small penis syndrome'’. Ik weet er niet perse veel van maar je kan het opzoeken als het je interesseert. En er zijn veel vreemdere kinks dan de jouwe hoor!

Groetjes!

Ik zie nu opeens dat een deel van mijn antwoord verloren is gegaan toen ik op “Verstuur" drukte. Wat er onder moest staan was:

Maar er is niets mis mee als je die kink hebt. Sterker nog: eigenlijk is het zelfs normaal en gezond om te weten wat je wel en niet fijn en leuk vindt. Zelf ben ik open-minded met dingen zoals kinks. De enige dingen die ik niet acceptabel vind zijn dingen met kinderen of dieren. Die kinks voldoen overigens ook niet aan SSC en RACK.

 

-onnodige quote verwijderd-

Wat is SSC en RACK?

Reageer