fetish

  • 18 April 2020
  • 20 reacties
  • 1196 Bekeken

Reputatie 3
Badge +4

Laat me weten welke fetish jij hebt. Ik heb

1. Plasfetish

2. Luierfetish 


20 reacties

Ik heb het nog nooit geprobeerd maar een luier aan lijkt me erg geil. 

Net al een badpak. Heb ik nog nooit geprobeerd maar is wel iets wat ik later wil proberen. 

Heb in hoeverre ik weet geen fetish

Groetjes,

Van mij

Geen

Badge

Ik heb een spuug en plas fetish. En ik vind anale dingen heel geil. Bijvoorbeeld iets in mn kont stoppen en dan in mn mond.

Reputatie 3
Badge +4

 

Ben je een jong of een meisje. Plas vind ik ook geil dingen in de kont doen niet maar iedereen heeft zij eigen 

Badge

Ik ben een jongen. Is dit raar?

ik heb een plas en poepfetch ( alleen moet het nog uitproberen) wil het wel heel graag

en dan plassen en poepen in mijn broek

Reputatie 3
Badge +4

Kun je niet beter in een luier poepen of plassen

Reputatie 3
Badge +4

Ik ben een jongen. Is dit raar?

Nee dat is zeker niet raar ik ben ook een jongen en wel meer hebben dat 

Ik heb een fetish voor rokende vrouwen en poepsex. Ik droom ervan om een meid onder te smeren met poep

Reputatie 3
Badge +4

Een rook fetish hoor je niet vaak 

Reputatie 1
Badge +1

Dikke billen vind ik geil ook om lekker meisjes met men hande te masturberen zomaar ineens. Heb nog nooit gedaan maar lijkt me geil.

Reputatie 3
Badge +4

Lijkt mij ook wel fijn hou zelf meer van borsten

@Peoplelover  ik kick er gwn op als een vrouw rookt en sexy inhaleert

Badge

Luier en poep. Vooral de combi :) en dan vooral ophouden tot het bijna niet meer gaat en dan in de tuin doen tijdens een sigaretje… 

Reputatie 3
Badge +3

Ik vind het echt super geil als meiden van die strakke kleren aan hebben latex enzo leggings ik heb zelf ook een wetsuit dat is zo chill zit gewoon zo lekker strak en je ziet ook elke afdruk enzo lul bijvoorbeeld 

Badge

Heb fetish voor sneakers

Reputatie 1
Badge

Luier en poep. Vooral de combi :) en dan vooral ophouden tot het bijna niet meer gaat en dan in de tuin doen tijdens een sigaretje… 

Poep je dan in je luier en hoe maak je dat dan schoon?

Reputatie 5
Badge +1

Geen fetish, maar het boeit me geen flikker als anderen wel een fetish hebben.

Reputatie 4
Badge +3

Ik vind plassen heel leuk en geil. Dan plas ik wel eens over me heen in bad en dan ook vingeren. Dat is echt heel leekker.  

Fleur

Reageer