Skip to main content
Vraag

Favoriete standje

• December 18, 2025
  • 11 reacties
  • 1099 Bekeken

Big S
Forum|alt.badge.img

Big S weer hier,

Normaal heb ik altijd wat simpelere onderwerpen, maar vandaag eens wat anders.

Ik heb al een tijdje geen seks meer gehad, en ik weet dat de meeste van jullie dit ook nog niet gehad hebben. Maar ik ben wel eens benieuwd voor de meiden out there die wel al eens gevreeën hebben, wat is jullie favoriete standje? En mocht je dit niet gedaan hebben, wat zou je het fijnste lijken? Jongens zijn natuurlijk ook welkom om te antwoorden! :p

Spicy groeten Big S!

11 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • December 18, 2025

Hey, ik heb nog geen seks en dat hoeft van mij nog helemaal niet. Er zijn ook genoeg andere leuke dingen om te doen en ik zie wel wanneer ik er ooit aan toe ben. Nu nog lang niet iig 😉

Liefs Yusa 😘

• December 19, 2025

We doen maar wat 

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • December 19, 2025

Missionaris: maximaal huidcontact en elkaar in de ogen kijken.  Vriendje vindt doggy ook fijn omdat mijn vagina dan nauwer is maar eerlijk gezegd voel ik daar niet zoveel van want hij raakt mijn clitoris dan niet.

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • December 19, 2025

Hey, mijn meis en ik hebben nog geen seks maar wel knuffelen en zoenen.  En bv strelen op elkaars rug en benen. En we vinden dingen iig het fijnst en leukst als je elkaar in de ogen kunt kijken. En zien genieten. We hebben het er al wel over gehad als het zover is dat we dat sowieso ook willen dan.  Dus ik leer hier alvast een beetje van wat ik lees 😊🤭 liefs, Tover xxx

PietPirat
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • December 19, 2025

Ik ben een jongen en ik heb nog nooit seks gehad, maar het lijkt me inderdaad het fijnst om elkaar in de ogen te kijken als we vrijen. Ik heb helemaal niks met agressieve dingen als doggystyle ofzo, en van wat ik ook van andere vrouwen/meisjes begrijp, is dat dat ook het minst stimulerend is voor de clitoris.

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • December 19, 2025

@PietPirat doggy is niet automatisch agressief, hoor.  Agressie heeft met je instelling te maken en is niet specifiek voor een bepaald standje.  Als wij doggy doen wordt mijn clitoris dan wel niet gestimuleerd (tenzij ik het zelf doe) maar het lichamelijk contact en de intimiteit zorgen er wel voor dat het ook voor mij heel lekker is.

PietPirat
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • December 19, 2025

@Diana dank je wel voor de extra informatie!

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • December 20, 2025

Hey  die van zijn 

Missionaris   

doggy

cowgirl

Ik vind het zelf het fijnst dat jongen mijn borsten goéd stevig vast kan pakken 

Forum|alt.badge.img

*onnodige quote weggehaald door de Kindertelefoon*

@Merelgeil  Vind ik ook, borsten vastpakken is echt heel lekker als je seks hebt, als jongen 

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • December 21, 2025

Meestal missonairs vindt mn bf fijn kan die mn tieten knijpen cowgirl vindt een jongen rijden zo geil en doggysyle mn bf vondt altijd fijn want mn anus was strakker en dan konden die mn kont slaan

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • December 23, 2025

Hoi hoe de posities ook heten maar lichamelijk zoveel mogelijk contact en handen veel werk laten doen. Of juist niet natuurlijk, bv als je sub bent (vastgebonden kan ook heerlijk zijn hihi). Probeer vooral van alles uit dat maakt het zo leuk 😉 in elk geval alles wat je samen leuk lijkt.

Groetjes liefs Tartan X