Vraag

Fappen met vriend

  • 18 February 2018
  • 4 reacties
  • 7015 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben 16 en ik doe fappen en ik heb een beste vriend die dat ook doet en we maken er grappen over maar ik zou het wel samen willen doen hoe moet je dat vragen? Iemand tips?

4 reacties

Ik heb ook wel eens gefapt met een vriend. Je kunt gewoon vragen of hij het samen wil doen, en als hij het niet wilt, kun je zeggen dat je wilde testen of hij gay is 🙂
Oke
Gewoon doen ik zou het wel
Hi Anoniem Fan Vraag Maar,

ik ben er ondertussen wel achter gekomen dat er best veel jongens zijn die wel even willen aftrekken/pijpen en dat zijn lang niet allemaal gay jongens. Ik ben wel gay, maar ik maak graag een uitzondering voor een nieuwsgierige hetero jongen. Best wel lief van mij, toch :)

Je kunt het direct vragen, maar soms pakt dat verkeerd uit.

Ik vraag vaak of hij mee gaan douchen, omdat ik dat eigenlijk net van plan was toen hij kwam ofzo (slechte smoes haha, maar werkt wel) en dan zien we wel verder. Ik ben zelf nogal makkelijk met bloot zijn (ga ook vaak naar het naaktstrand) en als ik voel dat die andere jongen ook wel zin heeft dan help ik hem een beetje in de goede richting zeg maar. Dan ga ik mijn piemel wassen en dus mijn eikel bloot maken en velletje keertje op en neer terwijl ik voor hem sta en meestal reageren ze dan wel. Sommige krijgen gelijk een stijve of gaan ook aan hun piemel friemelen en dan kun je er samen om lachen en zeggen "als ik nou alleen was dan zou ik me nu aftrekken en wat zou jij doen?" Als die ander het echt ongemakkelijk vindt en niet leuk houd ik er over op en ga ik gewoon douchen, anders ga ik gewoon aftrekken en als hij het leuk vindt mag hij me aftrekken en doe ik hem.Ik vind pijpen ook wel lekker, dus ja.

Oh ja, als hij niet met me onder de douche wil, ga ik soms gewoon uitkleden en dan zelf douchen en zeggen dat ie dan ff mee de douche in gaat, want dan kunnen we ff kletsen. Kan hij lekker naar me kijken en alsnog beslissen om zich lekker op te frissen. Krijgt hij van mij wel een schone onderbroek en t-shirt te leen.

Stoeien met jongens vind ik ook leuk en dan kun je lekker op en over elkaar heen liggen en overal elkaar beetpakken en zonder t-shirt vind ik leuker, liever nog in boxer, maar ja, je kunt niet alles gelijk de eerste keer. Ik heb toen wel eens met jongens gekust als we elkaar beet hadden en onze buikjes en borst tegen elkaar waren. Beetje stoeien is toch niet gek en van het één kan het ander komen. Zolang je het allebei maar leuk vindt is het okè, toch?

Groetjes 😛,
M&M's

Reageer