Fappen...

  • 7 December 2017
  • 6 reacties
  • 3644 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb een klein probleempje... Ik ben verslaafd aan fappen (menstrurbieren). Mijn lichaam dwingt mij om minimaal 7 keer per dag te fappen en daarbij ook klaar te komen... Ik moet dit dus meestal ook in de klas doen, ik vind dat best geil, maar ook best gĂȘnant. Soms wil een meisje die naast mij zit bij wiskunde, mijn vijfde graads vergelijking in mijn broek op lossen (als je snapt wat ik bedoel ;-)(best geil)). Ook doe ik dit meestal bij de voetbal, dan vraag ik of ik de ballen mag halen. Als dat mag dan haal ik ze, maar eerst steek ik mn lul in de ballenbak en maak ik neukbewegingen tot ik klaarkom. Ik ben tot nu toe nog niet betrapt. Als ik de ballen niet mag halen maakt dat niet uit, we trekken elkaar meestal wel af na de training, echt super geil. Fappen doe ik ook gwn normaal, in bed of op de plee, tussen de spleten van de bank met neukbewegingen en op in mn sokken. Ik heb alleen het probleem dat mn ballen (en mn hele lul) de laatste tijd pijn doen als ik fap en klaarkom. Is dit normaal? En kunnen julle mij vertellen of jullie ook zo vaak fappen en waar jullie dat doen.

Mvg,
Zaadcelmakkerman

6 reacties

Als je het niet erg vindt dan heb ik zo mijn twijfels over je verhaal.
Is er een optie, denk je , om dat verlangen te onderdrukken?
Dat pijn doen komt wss door vaak fappen
Als je het niet erg vindt dan heb ik zo mijn twijfels over je verhaal.
Is er een optie, denk je , om dat verlangen te onderdrukken?
Ik zal het proberen... weet niet of het lukt tho...
Hee Zaadcelmakker,
7x per dag aftrekken is, denk ik, erg veel. Dat is 49x per week! Dus als je pijn krijgt is dat een teken van je lichaam dat het teveel is.
Je zegt dat je lichaam je dwingt zoveel te fappen, en je krijgt er pijn van, dan is de stap niet zo groot om (eerst) te stoppen en dan minder te doen.
Maak je ook 7x per dag sperma?
Ikzelf heb een gemiddelde van 3 orgasmes per dag en dat komt omdat ik vaak een paar keer achter elkaar kan klaarkomen. Een uroloog heeft bij mij vastgesteld dat ik hyperspermie heb (dat is een opmerkelijk grote produktie van zaad) Ik kan er dus wel iets bij voorstellen als je zegt dat: je lichaam je dwingt. Dat heb ik ook. Alleen doe ik het nooit in de klas, of op sporten, ik wil me graag gedragen.
Groet M12G
Ik fap 1 of 2/3 keer per dag maar ik denk dat 7x in inderdaad wel vaak is en probeer is een wekkje met maar vijf keer per dag en dan de volgende week 4x... je smapt wel wat ik bedoel. veel succes
Beste man,

Ala je zo heftig wil klaar komen dat je niet meer wil moet je de prostaat gaan stimuleren. Je doet het in deze simpele stappen:

1.Doe je benen omhoog dat je anis op spaning komt te staan.

2. Pak flink wat glijmiddel (heb je dat niet gebruik dan boddy milk of anders olijf olie) en ga je anus in. Douche wel even van te voren dat je niet met een bruine poepvinger weer naar buiten komt.

3. Voel je een soort walnoot harde plek? Bingo

4. Begin met je hand je piemel te fappen en met je andere hand je prostaat (walnoot) te strelen

5. Je komt zo heftig klaar dat je niet weet hoe lekker lekker kan zijn.

6. Het regent sperma en dat zorgt ervoor dat je penis niet hard meer kan worden. ( doe ff een tisue in je broek je penis kan nog na een half uur sperma lozen. ONREGELMATIG NIET AVHTER ELKAAR)

Suc6 je redder in sperma

Ps. Doe het zelf ook elke dag 1-3x echt begin er aan als dat kan en durft

Reageer