Vraag

fantasie over leraar

  • 10 June 2021
  • 5 reacties
  • 642 Bekeken

Badge

Ik ben nu een 14 jarige jongen, en sta dr niet zo goed voor op school, nu fantaseer ik steeds om een geschiedenis van 64 te willen pijpen voor een 8/9/10 ofzo.. is dit raar? Hebben andere mensen dit ook meegemaakt?

Ik zou dit trouwens echt graag willen doen in het echt maar ik denk niet dat het kan..


5 reacties

1- waarom?

2- waarom?

3- waarom?

 

Waarom zou je een '’bejaarde'’ man willen gaan pijpen om een hoger cijfer te halen. 1- je weet niet wat hij gaat zeggen, misschien zegt hij het tegen de directeur en wordt je geschorst 2- je kan toch ook gewoon actie ondernemen om beter te leren?

Reputatie 4
Badge +3

Je kan fantaseren over en docent.  Dat heb ik ook wel is

Reputatie 6
Badge +7

Een leuke fantasie, alles mag in fantasie en laat bedenk dat een fantasie nooit echt hoeft te gebeuren.  

Is er geen klasgenoot die je bijles kan geven? 

Heyy

 

Met fantaseren is op zich niks mis dat doet denk ik bijna iedereen wel eens.. Dat je fantaseert over een docent vind ik zelf ook niet raar want ook daar ben je niet de enige in.


Gelukkig heb je zelf al wel door dat deze fantasieën geen werkelijkheid gaan worden.. 


Als je betere cijfers wilt kan je bijles nemen, beter leren of een klasgenoot vragen of die je wilt helpen met het leren😉

 

Groetjes van mij!

Badge

Dankjulliewel voor de reacties!!

 

Reageer