Skip to main content

beste 

is dit een  nicht van me kan iemand mij hier ook een antwoord op 

haar broer is het doop peter kind van mijn oma

is dat familie 

ik ben op mijn nicht en ik ga binnenkort er blijven slapen maar ik wil weten of ze aan zelf plezier doet( masturbeert) en aan mijn neef ook vragen maar weet niet hoe dat ik dat best doet ik gile op haar al ik haar zie en ik wil graag eens iemand vingeren daarom wil ik graag tips hier voor  

alvast bedankt

Nee het is, voor zover ik weet, geen genetische familie van je. Er zit echter wel een peet-relatie in dus je bent wel een soort van familie, maar niet op genetisch gebied.

Dat wil echter niet zeggen dat het verstandig is om iets met haar en/of je neef te beginnen. Ik vermoed dat jullie elkaar niet als peet zien maar gewoon als familie.

Hoe oud is die nicht? Er even vanuit gaande dat ze in dezelfde leeftijdscategorie als jou zit of ouders is: ja ze masturbeert vast wel, dat doen heel veel meiden/vrouwen. Als je het per se wilt weten, zal je het moeten vragen, maar dat raad ik je ivm ongemakkelijke situaties af.

Het is niet per se raar dat je dit soort seksuele fantasieën heb, je zit immers (waarschijnlijk) in de pubertijd en dan komen de hormonen nu eenmaal tot leven. Blijf echter bij fantaseren en ga er niet naar handelen. Succes!

Reageer