Vraag

familielid(neef) heeft me betast

  • 17 January 2023
  • 2 reacties
  • 674 Bekeken

Badge

hoi allemaal

Ik heb vier jaar geleden iets meegemaakt wat nu terug in mijn hoofd zit.

Toen ik bijna elf was heb ik op een familie feestje samen met alle kinderen van de familie een spel gespeeld.

We speelden dat we een gezin waren met mama papa en kindjes. Ik was de mama en mijn neef was de papa.
IN HET SPEL hadden we de ‘’kindjes in bed gelegd’’ en dan ben ik samen met mijn neef die papa was IN EEN APARTE kamer ook gaan ‘’’slapen’’. Alleen in bed met mijn bijna vijftienjarige neef. .Hij kwam aan mijn vagina en aan mijn borsten. Ook legde hij mijn hand op zijn penis. Ik deed en zei zelf niets. 

Ik heb het nog vier jaar later aan mijn lief verteld en die vind dat ik het tegen een volwassen moet zeggen.

Ik heb ook vage herineringe dat hij iets soort gelijk heeft gedaan met mijn( op dat moment) tienjarige nicht.

Dit weet ik niet meer goed maar er is wel iets gebeurd.

Wat moet ik doen vinden jullie???

dankje om het te lezen en om eventueel te antwoorden!

groetjes patatjex
 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Goed dat je dit met je lief hebt besproken.. praat er eens met je nicht over.. want jullie kunnwn elkaar dam miss wel even helpen… of samen naar hulli oom/ tante gaan… 

 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 7
Badge +7

Hi @ASKINGFORAFRIEND ,

 

begrijpelijk dat je hier nog aan terug denkt. Als je wil, kan je een keer bellen of chatten met De Kindertelefoon om er eens over te praten, gratis en anoniem.

We zijn elke dag bereikbaar tussen 11 en 21 uur.

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon

Reageer