Vraag

Exposed

  • 8 September 2021
  • 1 reactie
  • 734 Bekeken

Badge
  • Net nieuw
  • 8 reacties

Hallo iedereen,

 

Er is mij iets ergs gebeurd. Er was op snapchat dus zo'n premium account van een meisje die premium verkocht etc. Er was op haar verhaal geplaatst stuur een foto van je dick, ik ben geil dit dat voor gratis premium. Ik had dus in een geile bui een foto van mijn geslachtsdeel gestuurd. Gelukkig staat mijn gezicht er niet op. Ze heeft dus een schermopname ervan gemaakt en geld geëist want ze zo het op telegram zetten. Het probleem is dat dus op die schermopname mijn Bitemoij en mijn snap naam te zien is. (ik weet niet of de gebruikersnaam eropstaat dat zou in dat geval catastrofistisch want dat is mijn voor en achternaam) Mijn bitemoij heb ik al verandert. Ook is  op de foto mijn blauwe muur op de achtergrond te zien. 1 of 2 vrienden zouden dus eventueel die muur kunnen herkennen. of eventueel aan mijn lichaamsbouw.

 

Ik weet niet of de foto al op telegram of ergens anders staat maar hoop van niet. Hoop dat jullie de uitleg kunnen volgen haha. Ik weet dat ik niet veel kan doen in deze situatie maar ik vraag om wat advies. Ik ben er sowieso van plan niemand het te vertellen puur uit schaamte daarom dit bericht. Politie vind ik ook wat te ver gaan die kunnen immers niet veel doen in deze situatie.. Toch maak ik me enorm zorgen om die gebruikersnaam met mijn voor en achternaam. Ik heb haar eerst verwijderd en daarna pas geblokkeerd dus ze heeft nog altijd mijn gebruikersnaam kunnen opslaan. Ben trouwens een jongen van 17.

 

Sorry voor de lange uitleg haha dankjewel alvast voor je reactie.


1 reactie

Reputatie 6
Badge +7

Is zij Nederlander of buitenlands?

Je zou dit kunnen schrijven:

Sextorsion (afpersing) is strafbaar. Dat is trouwens niet mijn foto, je hebt gewoon mijn naam erboven geplakt. Als die foto uitkomt heb jij al toegegeven dat jij hem verspreid hebt.  Bovendien ben ik minderjarig. Dat maakt het dubbel strafbaar.  
En vraag haar of je dit ook maar met screenshots en al zult melden bij de Premium service van Snapchat.

Voeg daar een screenshot aan toe van de conversatie met haar.  

 

 

Als ze verstandig is houdt ze daarna haar inhalige mond dicht.

 

Reageer