Vraag

expirimenteren met vriend

  • 18 October 2021
  • 5 reacties
  • 1249 Bekeken

Badge

Jaja ik weet dat hier echt al honderden topics over gemaakt zijn, maar ik wilde toch een eigen vraag beginnen.

 

ok dus even voor context: ik ben een jongen van 14 jaar en waarschijnlijk bisexueel. ik voel me erg sexueel aangetrokken tot jongens, en een beetje tot meiden.

dus ik heb een vriend die ik wel redelijk vertrouw. en iedere keer als ik hem aanraak ofzo voel ik me echt opgewonden. ik zou best wel iets geils met hem willen doen, maar hoe kom ik erachter of hij hier open voor staat? we maken wel eens grapjes over blowjobs etc- maar hij vindt dingen al snel '’gay'’ 

ik ga volgende week ofzo met hem logeren dus misschien kan ik dan iets proberen? maar wat?

plz help 

groetjes anonymous 


5 reacties

Ik zou het niet tegelijk zeggen, dan bedoel ik dat je niet zegt dat je biseksueel bent en dat je met hen iets wil doen tegelijk. Ik zou eerst het 1 dan het ander. Als je bijvoorbeeld eerst wil dat hij weet dat jij biseksueel bent voor je wat met hem gaat doen kan je eerst naar zijn mening vragen wat hij er van vind. Als hij het dan prima vind is het top en kan je het gelijk zeggen al is het dan nog wel moeilijk, maar ik weet zeker dat je het kunt! Anders kun je nog even wachten. 

Maar weet wel: Je moet wel gewoon jezelf kunnen zijn. Liefde is een gevoel waar je niks aan kunt veranderen. Dus als hij het niet oké vind, moet hij zich er maar aan aanpassen. Jij moet je niet aan anderen aanpassen met dit. 

Veel mensen schamen zich ervoor, maar dat hoeft niet. 

Nou een ieder geval, veel succes met dit bericht ontcijferen😅 ik ben niet zo goed in een duidelijke tekst schrijven…

En natuurlijk veel succes met de rest. Ik zal het dus allebei tegen hem zeggen, maar wel in stappen. 

Doeggg

Reputatie 6
Badge +12

?

Hi…

Mijn eerste aanraking  op het gebied  van lichamelijk contact met een jongen. Was ook vrij vroeg.  Mijn buurjongen deed op me letten als m'n ouders weg waren. Hij bracht me altijd heel vredig na bed.  Langzaam streelde hij ook m'n buikje.  Volgende stap waren m'n tepels. Hij dwong me nergens toe. En heb het ook niet als vervelend ervaren. Heerlijke momenten waren dat. Maar wist ook niet beter.

Jaren later miste ik dat wel. En kwam ik op de middelbare school,  een 4de jaars jongen tegen. Eenmaal op tienertoer, bleef ik bij hem slapen. Na die nacht hebben we Jaren sex gehad.

Badge

Heey, even een update voor degene die dat interresant vinden 🤔

 

ik heb heb verteld dat ik denk dat ik bisexueel ben en hij vondt dit helemaal ok (was wel grappig want nu zei hij iedere keer sorry als die iets “gay” noemde) en ik ben best dichtbij samen aftrekken gekomen. voor hem ging het nog een beetje snel, maar ik denk dat er wel iets minder spanning zit. 

 

dus misschien gebeurt het ooit nog, en misschien ook niet wie weet

Reputatie 4
Badge +4

(onnodige quote verwijderd Kindertelefoon)

@anonymous08 

Ik hoop voor jou dat het lukt , ik duim !

 

Reageer