Vraag

Expirimenteren met beste vriend

  • 16 March 2021
  • 4 reacties
  • 957 Bekeken

Badge

Zoals je in de titel leest wil ik graag expirimenteren met mijn beste vriend. We hebben er al eens over gehad en gaf toe dat hij dat ook wel eens wilt doen. Hij zei telkens “zou je het ooit met mij willen doen, dat expirimenteren?”. We zaten nog aan het kletsen over van alles, en hij kwam steeds dichterbijer tot hij op de randje lag (hij lag op zn bed en ik op de grond op een matras) we laten ook steeds een stijve krijgen door elkaar aan te raken. Maar het probleem was dat hij zei dat hij het nog te vroeg vind maar het wel wilt doen. Is er iets wat ik kan doen om het over te halen of hoe ik moet beginnnen?? (wij gaan aanstaande vrijdag logeren) (hij is heel open met sex en dat soort dingen)


4 reacties

fijn dat je iemand hebt gevonden om te doen wat je wilt, maar je moet iemand niet dwingen zo iets te doen. straks wilt hij het misschien helemaal niet meer doen.  ik zou er sowieso over blijven praten.

hopelijk kan ik je hiermee helpen en succes

ja zoals Smartthing al zegt ik zou zeker niet op dringen. maar mocht je het vragen doe het dan wanneer jullie al goed in de stemming zijn. en als hij nee zegt respecteer dit dan gelijk. sommige mensen hebben gewoon wat meer tijd nodig.

succes

Reputatie 1
Badge +1

Hou ons op de hoogte :)

Badge

Hallo, mij weer 🙃. Het was eigenlijk niet echt gegaan, hij praat er meer open over waneer we bij zijn thuis zijn en niet bij mijne. (waarschijnlijk komt dit doordat ik niet te erg maar een beetje strikte ouders heb) maar ik zal het een proberen wanneer we bij zijn thuis gaan. Ook wist ik niet echt hoe ik dit moest aanpakken dus dat was ook een struggle.

Reageer