Expirimenteren met andere jongen

  • 1 August 2013
  • 12 reacties
  • 3005 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi ik zat eens te denken en ik wil een keer iets met een andere jongen proberen . Niet anaal gwn pijpen ofzo

alleen het probleem is ik ben pas 14 dus hoe krijg k dat voor mekaar
En ik ben wel gewoon hetero maar ik wil heel graag weten hoe het is


weet iemand ietsĀ 
(geen shit van dat ik ermee moet wachten)



alvast bedankt

12 reacties

hey
ik ben een jongen van 17 en ik ben ook hetero maar ik experminteer ook met mijn beste vriend soms in het weekend als ik bij hem kom gaan we gewoon lekker samen douchen of elkaar aftrekken en pijpen en strelen maar je bent pas 14 dus jah je moet kijken of je vrienden hebt die het ook willen en misschien
spannend vinden.
watĀ wil je allemaal uitproberen dan?
je moet ermee wachten
Ehmm, dat je wilt experimenteren is niet vreemd ofzo. Ik ben ook gwn hetero en heb een vriendin, maar ik heb er ook wel eens aan gedacht. Ik zou ook niet weten hoe het is, maar ik zou eens op een slimme manier aan een van je vrienden vragen wat zij van zoiets denken. Ik zou het niet direct vragen, maar gwn een praatje met ze beginnen en proberen te achterhalen wat zij ervan zouden denken. Ik zou het wel vragen wanneer je met z'n tweeƫn bent. Succes

R1
Bedankt maar dat over het aan vrienden vragen... Mijn vrienden zijn nogal klootzakken . Als je 1 ding zegt.. Iedereen weet het dan. Er wel 1 jongen maar die s nogal raar.

dus anarchist ik denk dat je gelijk hebt en dat ik er een tijdje mee moet wachten
Haha dat was eerst wat je niet wilde horen. Daarom gaf ik je een andere optie, haha, maar wachten is wel het beste.

R1
Dan moet je zomaar iemand zoeken, een onbekende waarmee je dat kan doen
Ik heb het zelfde probleem, veel succes ermee.

-Private
Ik wil dit ook graag maar ik weet niet hoe ik het moet vragen
vraag gewoon aan vriend van jeugdbeweging of sportclub
ik zou het ook eens willen proberen
ik heb het de eerste keer gedaan met een vriend op paardekamp we mochten samen slapen ,met elkaars lul gespeelt was lekker

Ik deed het zo ben jongen 14 jaar

Ik was aan het logeren met een vriend en hij heefd footfetish en ik liep op blote voeten bewust omdat ik wist dat hij dat lekker vond dus gaf hij mijn voeten eem beurtje en gingen we samen keertje pijpen

Reageer