Vraag

Experimenteren + "spelletjes"

  • 19 August 2020
  • 10 reacties
  • 3117 Bekeken

Reputatie 4
Badge +3

Hoi,

Ik ben nu 13 jaar en ik heb (natuurlijk) de behoefte aan seksuele dingen. Ik heb vroeger wel eens een soort van geëxperimenteerd met een vriend van mij. We deden dan een soort “spelletje”. We moesten dan allebei naakt en elkaars piemel in de mond doen. Wie dat het lekkerst deed kreeg een punt.
Nu wil ik dit weer. Het hoeft voor mij niet per se dezelfde vriend te zijn. Alleen, is er voor mijn gevoel niemand die hetzelfde wilt als ik. En veel vrienden heb ik ook niet :sweat_smile:.
Ik heb hier twee vragen voor jullie.

1: Heb jij ook een soort “spelletje” gespeeld/geëxperimenteerd met een vriend(in?) & hoe ging dat?

2: Hoe kan ik het best iemand “overhalen” om met mij dit soort dingen uit te spoken?

Alvast bedankt en een hele fijne dag!

• DutchFlag
 


10 reacties

Badge

Sorry maar ieuw

steen papier schaar met mn vriend.

 

Je doet steen papier schaar de winnaar mag mastruberen.

Als je 3x achter elkaar wint moet de andere je voor een bepaalde tijd beffen/Pijpen

Ja, volgens mij wilt iedereen dit stiekem wel. Het is gewoon raar om erover te praten

Sorry hoor maar je bent dertien, beetje te jong voor dit

Reputatie 1
Badge

Beginnen over lekkere wijven en vragen wat hij een keer zou wille proberen dan bebgbint het balletje vanzelf te rollen  

Reputatie 4
Badge +3

Sorry hoor maar je bent dertien, beetje te jong voor dit

Het verschilt per leeftijd.

Reputatie 2
Badge +3

Hoi,

Ik ben nu 13 jaar en ik heb (natuurlijk) de behoefte aan seksuele dingen. Ik heb vroeger wel eens een soort van geëxperimenteerd met een vriend van mij. We deden dan een soort “spelletje”. We moesten dan allebei naakt en elkaars piemel in de mond doen. Wie dat het lekkerst deed kreeg een punt.
Nu wil ik dit weer. Het hoeft voor mij niet per se dezelfde vriend te zijn. Alleen, is er voor mijn gevoel niemand die hetzelfde wilt als ik. En veel vrienden heb ik ook niet :sweat_smile:.
Ik heb hier twee vragen voor jullie.

1: Heb jij ook een soort “spelletje” gespeeld/geëxperimenteerd met een vriend(in?) & hoe ging dat?

Ja, ik vroeg aan hem of hij zich aftrok en hij zei ja. we waren er wat over aan het praten en ik vroeg of hij misschien wou stoppen voor moest hij het raar vinden maar hij vond het leuk!

Dan gingen we naar boven en we deden een spelletje en als er iemand 5 keer verloor van de ander moest ie zen lul tonen...10 keer verliezen → Lul zonder voorhuid en 15/20 keer verliezen → aftrekken in dezelfde kamer..…...

2: Hoe kan ik het best iemand “overhalen” om met mij dit soort dingen uit te spoken?
Als je die vriend vertrouwt dan vraag je er wat naar/begin er over te praten/maak er wat grappen over en ga verder en verder..… tot aftrekken
Alvast bedankt en een hele fijne dag!

• DutchFlag
 

doei!

groetjz,

Anonympie

Reputatie 2
Badge +3

en daarna kun je misschien pijpen maar persoonlijk vindt ik dat onhygiënisch maar als je wilt…

dan moet je het doen!!!

 

Groetjes,

Anonympie 

Reputatie 4
Badge +3

Bedankt voor je reactie @Anonympie. Ik ga dit zeker uitproberen!

Je zou een adult versie of de extreme versie van doen durven of waarheid kunnne doen

Reageer