Skip to main content

Hey, ik ben een jongen van 14 jaar en denk dat ik homo ben. Echter weet ik dit niet zeker. Nu is een online vriend bi en zegt dat ik met hem wel kan experimenteren. Ik weet alleen niet of ik dat wel wil of moet doen, want hij is 17 jaar oud. 

 

Heeft iemand tips?

Heyy

Ik zou gewoon experimenteren maar pas wel op, er is niet echt zo een groot leeftijdsverschil maar ik zou liever iemand van je eigen leeftijd nemen.

 

En als je toch besluit te doen zou ik me wel aan een paar regels houden als ik jou was:

-geen gezicht in foto’s

-niet afspreken tenzij je hem in het echt al kent

-geef geen persoonlijke informatie

-aangeraden om dit via snap te doen omdat de foto’s maar 2 keer bekeken kunnen worden en je ziet wanneer ze screen hebben genomen :))

 

 

hope i helped

 


Kijk wel uit met internetvrieden. Het kunnen ook gwn vieze oude mannetjes zijn die het alleen doen voor de foto's of seks.


Ik ben het met de personen hierboven eens! Kijk uit wie je vertrouwt op social media. Er zijn namelijk genoeg mensen die zich voordoen als totaal iemand anders. Stuur geen foto's van jezelf en spreek niet met ze af zonder dat je ze ooit hebt gezien (videobellen, live foto of video) en GEEN persoonlijke informatie, want dat kan tegen je worden gebruikt mocht er ooit een conflict ontstaan tussen jullie. 

Maak wijze keuzes en laat je niet manipuleren.


Reageer