Vraag

Experimenteren met vriend

  • 20 June 2021
  • 1 reactie
  • 562 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Ik ben een jongen van 14 jaar en ik zou graag een keer expirimenteren met een goede vriend. We hebben het nooit echt over sex (naast grapjes).

Altijd als hij er is is het altijd gezellig maar voor mij best awkward. Iedere keer als ik hem aanraak krijg ik een stijve. En als hij een kort sportbroekje aanheeft kan ik niet naar hem kijken zonder rood te worden

Als ik mijn been langs die van hem laat schuren trekt hij altijd weg. Ik weet niet of hij hier iets mee wilt laten merken, of dat ik er te diep over nadenk.

Hoe begin ik dit?

 

(ps ik denk dat ik bisexueel ben en hij speelt daarin een grote rol. Maar zover ik weet is hij gewoon hetero.)

 


1 reactie

No offense, maar ik denk dat hij het heel ongemakkelijk vindt dat jij je benen tegen hem aanschuurt enzo. Ik heb zelf een vriend die ook vaak dicht tegen me aan gaat staan en dat vind ik best vervelend en ongemakkelijk.

Ik denk dat het handiger is als je iets directer bent, want die hints leiden denk ik alleen maar tot irritatie. Kortom: ofwel directer zijn en risico nemen, ofwel afkappen en iemand anders zoeken om mee te experimenteren.

Reageer