Vraag

Experimenteren met vriend

  • 16 August 2018
  • 3 reacties
  • 452 Bekeken

Hallo
Ik heb nu een vriend al sinds de eerste kleuterklas en daarom zou ik graag eens met hem experimenteren alleen weet ik niet hoe ik da moet vragen of er naar toe moet werken ik kom met deze topic omdat we morgen gaan zwemmen en dan lijkt mij het een idee om elkaar af te trekken in het kleedhokje (helemaal dicht) je kunt er niet onderdoor kijken en dat is dan wel handig nu weet ik van mezelf dat ik stil kan zijn maar dat weet ik dus nniet van die vriend

3 reacties

In het zwembad is het iets lastiger om te doen wat jij wilt doen.
Waarom? Omdat bijvoorbeeld in een huis er een meer vertrouwd gevoel is. Je voelt je er veiliger
Een zwembad is een openbare ruimte...sommige mensen vinden dat extra opwindend maar de meeste voelen zich alleen maar onprettiger
Maar opzich kan je het proberen
Tip: 1) Je moet stijf/hard zijn in het kleedhokje met hem.
2) je moet hem veel "per ongeluk" aanraken op plekken
Angovis wij gaan al vaak gewoon samen in een van de kleedkamers omkleden en de jmkleedkamers zijn helenaal dicht
Hoi

Je zou op weg naar het zwembad met hem kunnen praten over wat hij al gedaan heeft. Op die manier komen jullie in de "sfeer" en komt je vraag minder onverwachts. Als hij het ok vindt, en jij vindt het ok, kunnen jullie experimenteren is het kleedhokje. Het kan dat hij dit liever doet in een vertrouwde omgeving, zoals @Angovis zei, en dan kunnen jullie het nog steeds bij een van jullie thuis doen, of op een andere vertrouwde plek.

Misschien is het goed hier eerst een rustig gesprek over te hebben, zodat jullie elkaar op dat gebied beter leren kennen. Het kan dat je vriend dat fijner vindt, in plaats van "ineens" in een kleedhokje te gaan experimenteren.

Het is een vorm van respect om het kleedhokje schoon achter te laten, dus zorg dat je daarvoor de nodige spullen bijhebt.

Groetjes
x

Reageer