Hoi, ik heb vroeger toen ik 7 was heelveel geëxperimenteerd met mezelf en ook samen met anderen. Ik ging dan met een paar meisjes naar het bos (want daar kwam niemand behalve spelende kinderen) en dan gingen we gewoon naar elkaar piemels en plassers kijken, meestal bleef het niet bij kijken en gingen we er aan zitten en een beetje friemelen enzo. En dat deden we echt heel vaak we gingen op den duur met 4 of 5 meisjes en ik als jongen naar het bos en dan gingen we een voor een onze broek uit doen en iets met elkaar doen meestal was dat als we met zo veel waren dat we een voor een een pen in de meisjes plasser deden en bij wie hij er het diepst in ging die had gewonnen, als je had gewonnen mocht je dan iets zeggen wat je graagwou dat iemand bij jou deed of dat ze zelf bij een ander wat mag doen. Ze gingen dan vaak iets in elkaar doen enzo. En ik als jongen ging dan heel vaak een meisje likken of liet ik mij door hun likken of ik ging mijn piemel over een plasser heen wrijven dit soort dingen deed ik vroeger heel veel, ik weet niet of ik de enige ben die dit deed en of dit misschien wel gewoon heel raar is... Ik ben benieuwd of iemand dit misschien ook wel herkend of misschien zelf gedaan heeft, laat je verhaal hier achter ik ben gewoon nieuwsgierig
Groetjes een jongen