Skip to main content

Hallo, ik ben een jongen van 15 en wil graag experimenteren met mijn beste vriend van 18. We praten niet heel veel over dat onderwerp dus ik heb geen idee hoe hij erover denkt en of hij ervoor open staat. Is het raar dat ik dit wil? En heeft iemand tips hoe ik het moet aanpakken?

Hey,

Nee, het is zeker niet raar dat je graag wilt experimenteren op dat gebied. D een wilt het op een latere leeftijd en een ander juist heel vroeg. Er bestaat dus geen 'raar of vreemd' antwoord op je vraag.

Hoe je het beste het kunt aanpakken, is het toch met elkaar erover praten en vragen hoe hij erover denkt. Zo kun je weten of hij hetzelfde denkt als jij en ook graag wilt experimenten of juist helemaal niet. Probeer een onderwerp te kiezen die naar 'dat specifieke onderwerp' kan leiden. Zo voorkom je awkward situaties.

Succes!


@girlxx09  dankjewel voor je reactie. Ik wil wel graag over dat onderwerp praten met hem, maar ik ben bang dat als ik verder ga vragen hij het raar gaat vinden en het onze vriendschap kapot maakt. Staan jongens van 18 er nog voor open om te experimenteren?


Alsof “de jongens van 18” bestaan. Iedereen is anders.

 

Maar met de geringe informatie die ik heb, zou ik het gewoon bespreken met een omweg.


Reageer