experimenteren met andere jongens

  • 2 March 2021
  • 6 reacties
  • 875 Bekeken

Badge +1

hoi allemaal,

ik wide gewoon even een gezellig gesprek beginnen over experimenteren 

hebben jullie ooit geëxperimenteerd met andere jongens en hoe was dat 


6 reacties

Reputatie 5
Badge +5

hoi, het forum is niet gemaakt om een gesprek te beginnen hou dat in je achterhoofd…

verder kan je vast en zeker nog wel verouderde topics vinden van jaren terug waarbij dit ook word beschreven… ik heb zelf niet ervaring met wat je nu vraagt… ik hoop dat je kan vinden wat je nodig hebt op het forum.

Badge +1

maar waarom krijg je dan de keuze vraag/gesprek als je een topic wilt aanmaken 

Hallo,

Ik heb nog nooit geëxperimenteerd. Ik zou het wel heel leuk vinden om dat een keer te doen. Je hoeft dan niet gelijk sex te hebben je kan ook gewoon samen alle bij tegelijk mastruberen of elkaar masturberen als je iets veder wilt gaan. 

ps:  ik ben wel een meisjes en 14 jaar. 

 

Hoe oud ben jij en heb je zelf ooit al geëxperimenteerd?

 

Badge +1

ik ben nu 14 en ik heb nog niet zo kort geleden met iemand geëxperimenteerd 

Vond je het fijn en hoe ging dat dan?

Badge +1

ja ik vond het super fijn en geil 

nou eerst vroeg hij of ik wilde logeren toen zei ik natuurlijk ja dus na een tijdje gingen we douchen we gingen een voor een dat vond ik best jammer maar het was ook niet zo’n hele grote douche dus daarna ging hij een beetje over seks praten enzo en over of ik aftrek want ik ken hem al heel lang en we hebben het daar eigenlijk nog nooit over gehad en toen liet hij zijn lul zien en dat was echt supergeil dus toen liet ik de Meine zien er zat een best wel heel groot verschil in hij was 13 en had een hele kleine lul ook stijf en ik ook 13 heb er een van 15cm en toen gingen we aan elkaars lul zitten enzo en een beetje praten over seks wel jammer dat het daarna niet verder is gekomen dan dat 

Reageer