Experimenteren met andere jongen

  • 16 September 2019
  • 2 reacties
  • 1286 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo!
Ik ben Boyboiii, Een homoseksuele jongen van 14 jaar oud.

Ik wil graag op seksueel gebied gaan experimenteren met andere jongens. Maar dat durf ik echt niet te vragen aan andere jongens. Ten eerste omdat ik geen homoseksuelen van mij leeftijd ken. Ten tweede omdat ik bang ben dat ze nee zeggen, en het vervolgens gaan doorvertellen aan anderen.

ik zou graag een keer willen pijpen, rimmen (anuslikken), aftrekken, vingeren, en misschien ook wel neuken.

Heeft iemand tips hoe ik het best ervoor kan zorgen om met een andere jongen te experimenteren?

Alvast bedankt voor het reageren!

groetjes, Boyboiii

2 reacties

Het handige aan experimenteren is dus dat die andere jongen niet homo hoeft te zijn ervoor!! (Yesss) dus als je een goede band hebt met een jongen kun je n beetje over sex en dat soort dingen beginnen en na een paar weken/ dagen hierover gepraat te hebben en een goede band op dit gebied te hebben kun je miss vragen hoelang z'n lul is enzo en dan hoevaak hij rukt en dan vragen of je z'n lul mag zien, dan laat je jouwe ook zien, ga je samen rukken en na verloop van tijd (en meerdere keren afspreken) kun je steeds meer met elkaar doen.

Praat er wel alleen met hem over als hij het wil en stop er anders mee, anders kun je in vrij korte tijd vrijwel je hele vriendschap verpestenšŸ™ƒ.


Succes!! Laat me weten zodra er iets is gebeurd!

Hallo!
Ik ben Boyboiii, Een homoseksuele jongen van 14 jaar oud.

Ik wil graag op seksueel gebied gaan experimenteren met andere jongens. Maar dat durf ik echt niet te vragen aan andere jongens. Ten eerste omdat ik geen homoseksuelen van mij leeftijd ken. Ten tweede omdat ik bang ben dat ze nee zeggen, en het vervolgens gaan doorvertellen aan anderen.

ik zou graag een keer willen pijpen, rimmen (anuslikken), aftrekken, vingeren, en misschien ook wel neuken.

Heeft iemand tips hoe ik het best ervoor kan zorgen om met een andere jongen te experimenteren?

Alvast bedankt voor het reageren!

groetjes, Boyboiii

Als ik wist waar je woonde zou ik het doen niet dat ik gay ben ik wil weten hoe het isĀ 

Reageer