Vraag

experimenteren met achterneef

  • 30 May 2020
  • 3 reacties
  • 759 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey, ik ben Lars 13 en ik heb een paar vragen  voor jullie. Ik trek me regelmatig af maar dat begint een beetje saai te worden. Dus ik dacht dat het wel leuk zou zijn met me achterneef te experimenteren zoals aftrekken. (Hij is 1 maand jonger dan mij). Ik ben sinds gisteren weer met hem in contact geraakt via Whatsapp insta snaochat enz en hij reageerde ook aardig en snel op je berichten. Dus ik heb een paar vragen voor jullie:

 

1. Is het raar dat ik dit wil doen. En is het mogelijk?

 

2. Hoe kan ik aan hem vragen als hij zichzelf ook aftrekt? En of hij ooit is klaargekomem En of hij schaamhaar heeft?

 

3 zo ja, hoe moet ik dan aan hem vragen om es samen te rukken? 

 

Hebben jullie dit ooit gedaan met een vriend of neef/achterneef en hoe was het?

 

Bedankt voor jullie tijd!


3 reacties

Hey, ik wil niet opdringen maar hebben jullie tips?

1. Is het raar dat ik dit wil doen. En is het mogelijk?

het is zeker niet raar dat je dit wilt, alles is mogelijk maar ik zou wel heel erg uit kijken want het kan grote familie ruzies mey zich mee brengen

2. Hoe kan ik aan hem vragen als hij zichzelf ook aftrekt? En of hij ooit is klaargekomem En of hij schaamhaar heeft?

begin gewoon over dingen zoals of hij al ook gekust of gezoent heeft in bijvoorbeeld truth or dare 

3 zo ja, hoe moet ik dan aan hem vragen om es samen te rukken? 

in truth or dare kan je beginnen met heb je ooit gezoent, zou je ooit een jongen aftrekken, doe al je kleding uit, trek af voor een minuut, en wat stapjes er tussen ofc

suc6

Hebben jullie dit ooit gedaan met een vriend of neef/achterneef en hoe was het?

Reputatie 5
Badge +5

Zou je niet eerst gewoon wat kletsen met elkaar, en na een tijdje hier over beginnen?

Reageer