experimenteren broer en zus


  • Anonymous
  • 0 reacties

Hee iedereen,

Wat vinden jullie ervan als broers of zussen met elkaar experimenteren op seksueel gebied? sowieso een no go? of moet dat kunnen als er gewoon een goeie band is.

 

ik zie namelijk af en toe best heftige berichten voorbij komen. Zelf heb ik ook wel een paar keer wat met mijn broer (3jaar ouder) gedaan. nu al een paar maandjes niet meer, maar vond dit altijd best spannend/leuk/interessant. wij zijn ook wel heel close met elkaar dus dat maakt het misschien ook wel wat laagdrempeliger. 

 

ben benieuwd wat jullie mening hier over is


17 reacties

Ik begrijp dat het als spannend/leuk/interessant ervaren wordt - ik er heb er vroeger (2 a 3 jaar geleden) ook wel eens over gefantaseerd - maar echt verstandig is het niet. Naar mijn mening doe je dit soort seksuele dingen met een (liefdes)partner, niet met familie zoals je broer of zus. Op lange termijn levert het ook problemen op - je kan immers geen relatie nemen, dus het zal altijd een geheime affaire blijven. Wat mij betreft dus een no-go.

Even wat betreft jouw situatie: je kan het verleden niet terugdraaien, en dat is in dit geval ook niet per se nodig - I mean, het is niet het meest dramatische dat er kan gebeuren (zeker niet als je ongeveer dezelfde leeftijd hebt) - maar ik zou het nu wel stoppen. Je geeft aan dat jullie het al een paar maanden niet meer gedaan hebben. Dat lijkt me juist alleen maar handig, ik zou het gewoon helemaal niet meer doen, hopelijk kan hij dat accepteren (en anders leert ie dat maar :)).

Ik begrijp dat het als spannend/leuk/interessant ervaren wordt - ik er heb er vroeger (2 a 3 jaar geleden) ook wel eens over gefantaseerd - maar echt verstandig is het niet. Naar mijn mening doe je dit soort seksuele dingen met een (liefdes)partner, niet met familie zoals je broer of zus. Op lange termijn levert het ook problemen op - je kan immers geen relatie nemen, dus het zal altijd een geheime affaire blijven. Wat mij betreft dus een no-go.

Even wat betreft jouw situatie: je kan het verleden niet terugdraaien, en dat is in dit geval ook niet per se nodig - I mean, het is niet het meest dramatische dat er kan gebeuren (zeker niet als je ongeveer dezelfde leeftijd hebt) - maar ik zou het nu wel stoppen. Je geeft aan dat jullie het al een paar maanden niet meer gedaan hebben. Dat lijkt me juist alleen maar handig, ik zou het gewoon helemaal niet meer doen, hopelijk kan hij dat accepteren (en anders leert ie dat maar :)).

Thanks voor je reactie! Het is niet echt een bewuste keuze ofzo geweest dat we al een tijdje niks hebben gedaan. Meer gewoon toeval dat het juiste moment niet echt geweest is. Weet niet of ik het nooit meer wil trouwens hoor… vond het altijd best fijn namelijk😅 maarja het begon meer omdat we het gewoon wilde ontdekken. En nu hebben we al best wel veel gedaan.. dus het nieuwtje is er dan ook al wel een beetje vanaf haha

Het is niet echt een bewuste keuze ofzo geweest dat we al een tijdje niks hebben gedaan. Meer gewoon toeval dat het juiste moment niet echt geweest is.

Ah okee, vandaar. Ach ja, privacy verdwijnt af en toe ook een beetje met alle Corona-toestanden (ook daar zie je veel topics over terug op het forum, met name tijdens de lockdown)

Weet niet of ik het nooit meer wil trouwens hoor… vond het altijd best fijn namelijk😅 maarja het begon meer omdat we het gewoon wilde ontdekken. En nu hebben we al best wel veel gedaan.. dus het nieuwtje is er dan ook al wel een beetje vanaf haha

Zoals ik al zei; ik begrijp het wel, maar verstandig is anders. Nouja het blijft natuurlijk jullie keuze, maar ik raad het af. Ik ga er even vanuit dat jullie wel goede voorbehoedsmiddelen (condoom, evt. in combinatie met de pil) gebruiken?

Overigens, hoe oud ben jij en hoe oud is je broer? Ik vermoed dat jullie (binnenkort) allebei in een fase komen waarin je zelf een relatie krijgt. Dan is het al helemaal een no-go.

Hoe dan ook, gebruik deze periode van ‘onthouding’ (bewust of niet) als een stap richting het afbouwen van de seksuele relatie. Dat is mijn advies. :)

Reputatie 7
Badge +5

Als het om een beetje experimenteren gaat lijkt het mij geen probleem, een relatie wordt misschien wat lastig

Kijk hiermee uit, het kan in de toekomst tot vervelende situaties leiden...

Heyy! Ik vind het niet persé een no-go als je maar weet wat de risico’s zijn. 2 jaar geleden heb ik ook met mn nicht geëxperimenteerd, en ik vond het ook spannend en leuk. Als je maar oppast en de risico’s kent moet het we kunnen als je een puber bent ;-)

Ik en mijn zusje hebben ook wel eens elkaar bekeken en aangeraakt. Niet echt seksueel maar meer een soort van doktertje spelen. 

Hey Linde! Ik ben wel even benieuwd; hoe oud ben je en hoe oud is je broer? Hoe lang doen jullie al iets, en wat doen jullie dan? en vooral: hoe voel je je er zelf bij?

Hey Linde! Ik ben wel even benieuwd; hoe oud ben je en hoe oud is je broer? Hoe lang doen jullie al iets, en wat doen jullie dan? en vooral: hoe voel je je er zelf bij?

Hee ik heb even een nieuw acc, want was mn inlog kwijt… oeps. Maar ik ben 17 en mn broer is 20. ik denk dat we ongeveer 3 jaar geleden ofzo een beetje zijn begonnen met dit soort dingen. in het begin gewoon elkaar naakt zien en voelen en dat was ook nog niet echt seksueel vind ik. maar we gingen dat steeds vaker doen en ook samen douchen. en dat voelen werd ook steeds wel uitgebreider haha.  dus na een tijdje was het meestal samen of elkaar masturberen.  we deden dat niet heeel vaak ofzo denk 1 keer per maand maximaal. alleen de laatste paar keer gingen we wel wat verder want toen pijpte ik hem ook en heeft hij mij gebeft. maar nooit echt seks. en hoe ik mij erbij voel, ik vind het best fijn om te doen. we zijn wel echt heel close met elkaar en delen eigenlijk alles met elkaar. we vertrouwen elkaar dus wel echt en dit vind ik dan best fijn om samen een beetje te “ontdekken” en het geeft natuurlijk ook gewoon een fijn gevoel als je zoiets doet. :)

Hey Linde! Ik ben wel even benieuwd; hoe oud ben je en hoe oud is je broer? Hoe lang doen jullie al iets, en wat doen jullie dan? en vooral: hoe voel je je er zelf bij?

Hee ik heb even een nieuw acc, want was mn inlog kwijt… oeps. Maar ik ben 17 en mn broer is 20. ik denk dat we ongeveer 3 jaar geleden ofzo een beetje zijn begonnen met dit soort dingen. in het begin gewoon elkaar naakt zien en voelen en dat was ook nog niet echt seksueel vind ik. maar we gingen dat steeds vaker doen en ook samen douchen. en dat voelen werd ook steeds wel uitgebreider haha.  dus na een tijdje was het meestal samen of elkaar masturberen.  we deden dat niet heeel vaak ofzo denk 1 keer per maand maximaal. alleen de laatste paar keer gingen we wel wat verder want toen pijpte ik hem ook en heeft hij mij gebeft. maar nooit echt seks. en hoe ik mij erbij voel, ik vind het best fijn om te doen. we zijn wel echt heel close met elkaar en delen eigenlijk alles met elkaar. we vertrouwen elkaar dus wel echt en dit vind ik dan best fijn om samen een beetje te “ontdekken” en het geeft natuurlijk ook gewoon een fijn gevoel als je zoiets doet. :)

Zo lang jij je er fijn bij voelt is het goed, maar kijk wel uit dat je binnen je eigen grenzen blijft.

Ik vind het wel dapper dat je er zo open over bent, Linde. Kijk uit dat dit niet te ver gaat, want dan krijg je hier spijt van. Als ik wat voor je kan doen voor de rest, laat het maar weten.

Ik en mijn zusje hebben ook wel eens elkaar bekeken en aangeraakt. Niet echt seksueel maar meer een soort van doktertje spelen. 

hoe oud waren jullie toen?

Ik en mijn zusje hebben ook wel eens elkaar bekeken en aangeraakt. Niet echt seksueel maar meer een soort van doktertje spelen. 

hoe oud waren jullie toen?

Ik ben 16 en m'n zusje is nu 13. We doen het eigenlijk al heel lang. Ik denk vanaf ik 9 was. 

Ik zou het gewoon proberen te vermijden, het lijkt me dat het meer gedoe dan plezier oplevert. Er zijn zat leuke mensen op de aarde die geen familie van je zijn! ;)

Hey,

 

ik heb zelf geëxperimenteerd met mn broertje.

Eerst was het altijd leuk en aardig totdat we gevoelens voor elkaar begonnen te krijgen.

We zijn op een gegeven moment tijdens het pijpen betrapt door onze vader en hebben daarvoor allebei flinke consequenties gehad.

Geloof mij als ik zeg dat het niet verstandig is om zoiets aan te gaan met iemand bij wie je in huis woont en al zeker niet als het je broer of zus is.

Ik ben 16 en m'n zusje is nu 13. We doen het eigenlijk al heel lang. Ik denk vanaf ik 9 was. 

Excusé moi? Toen was je zusje 6, niet echt oké naar mijn mening, ze had totaal geen besef van wat er gebeurde. Naar mijn mening niet echt/echt niet oké, maar wat gebeurt is, is gebeurt I guess. Neem hier maar geen voorbeeld aan, Linde (en anderen).

Ik ben 16 en m'n zusje is nu 13. We doen het eigenlijk al heel lang. Ik denk vanaf ik 9 was. 

Excusé moi? Toen was je zusje 6, niet echt oké naar mijn mening, ze had totaal geen besef van wat er gebeurde. Naar mijn mening niet echt/echt niet oké, maar wat gebeurt is, is gebeurt I guess. Neem hier maar geen voorbeeld aan, Linde (en anderen).

Ach ja er zijn wat rare verhalen en voorbeelden die je VOORAL NIET moet opvolgen op dit forum te vinden! 

Reageer