Skip to main content
Vraag

ex neuken

• 24 februari 2025
  • 2 reacties
  • 664 Bekeken

Forum|alt.badge.img+3

Hallo 

Vandaag had ik met mijn ex geneukt. 10 maanden geleden hadden wij een  relatie we dachten miss weer een keer afspreken maar zij kwam gelijk heel close ik dacht prima volgende dag weer afspreken oke daar na een dag niet en toen spraken we weer af toen gingen we elkaar  aftrekken en vingeren na 3 keer afspreken in 4 dagen! En toen een dag niet en en toen wel en Vandaag gingen we neuken. Is dat niet bizonder hoe denken jullie er over en als je meer details wil vraag ze gerust 

Groetjes pizzajong 

2 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 148 reacties
  • 24 februari 2025

Als jullie je ok erbij voelen, dan is het alleen maar mooi toch? Denk goed om samen wel af te spreken wat dit is en dat jullie niet andere dingen willen enz. Als jij een relatie wil of zij wil het dan kan het vervelend worden, maar anders gewoon genieten. Let wel op elkaars gevoelens.

Liefs

Kim

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 168 reacties
  • 28 februari 2025

Hey

Leuk dat je weer je ex weer ziet en dat met haar sex heb gehad  dat zou mijn ex ook wel willen die jongen die mij heeft ontmaagdt ik was echt verliefd op hem maar ik was vakantie met mijn ouders toen heeft hij met andere meiden gezien en gezoend en tegen mij over zegen dat hij bij een vriend was. Ik was laast op feestje daar was hij ook  ik had leuk urkje aan hij kon zijn ogen niet van mij afhouden  we hebben spel gedaan toen moest ik met hem kussen ik dacht nou nou lekker dan maar het  was voor 10 min nou ik kamer in met hem hij begon met de te kussen maar zijn hand ging te snel naar mijn borsten toe  ik zij wat wil je nu je gaat vreemd en nu kussen oké maar aan borsten  zitten niet oké ja maar ik misje ik wil je  terug ik mis ons en je mooie lichaam en zekker je rondingen   🍒👗🍑 ik heb tegen hem gezegd dat het klaar is dat hij mij pijn heeft gedaan wat hij heeft gedaan maar wil hij wel keer praten maar wat moet ik nou  doen dan iemand tips

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen