Vraag

Even praten met zus

  • 12 July 2021
  • 3 reacties
  • 1637 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo allemaal

Na er even over te twijfelen ben ik vandaag naar mijn zus toe gegaan en door eerst of seksuele dingen te praten heb ik uiteindelijk gevraagd of ze een vibrator had. Dit gaf ze zonder problemen toe. Beter nog ze stelde voor of ik ze eens wou zien of proberen! Toen we op haar kamer haar vibrators aan het bekijken waren vertelde ze mij dat ze best opgewonden werd van het idee dat ik haar speeltjes ook ging gebruiken...om eerlijk te zijn ik ook wel een beetje...Ze vroeg of ik in de toekomst eens samen met haar wou masturberen en dan konden we tijdens het masturberen speeltjes uitwisselen...ik heb gezegd dat ik nog niet weet of ik dat wil...is dat niet vreemd? Met je eigen zus? Het lijkt mij ergens ook wel leuk, spannend en stiekem werd ik er ook opgewonden van. Onze band is er denk ik sterk genoeg voor maar toch. Wat denken jullie?


3 reacties

Allereerst, goed dat je naar je zus toe bent gegaan! Ik weet niet of ik dat zou durven. Fijn dat ze ook positief reageerde.

Ik snap absoluut wat je bedoeld, hoever kan je gaan waarbij het nog wel ‘oké’ blijft. Ik raad je aan om één keer haar vibrator(s) te gebruiken - van te voren en daarna goed gereinigd. Op deze manier kan je testen of het ook iets voor jou is. Dit testen zou je eventueel met je zus samen kunnen doen, dan kan ze je misschien enigszins begeleiden, maar je kan het ook alleen doen.

Mocht je vibrator(s) prettig vinden, dan kan je er zelf een (paar) kopen. Speeltjes uitwisselen is gewoon niet handig en hygiënisch, ik zou het risico niet nemen op infecties (klein of groot). Of je samen met je zus wil masturberen is aan jou. Het is niet het meest verstandige, maar ook niet dramatisch mits je je eigen speeltjes gebruikt. Die keuze is aan jou.

Je kan je keuze aan haar overbrengen in een soortgelijk gesprek, je heb al gemerkt dat dat best lukt. You got this!

Reputatie 4
Badge +3

je hebt een superzus.

lief van haar. wou dat ik zo'n zus had.
niks raars om samen met vibo's te spelen. als je zus net een vriendin is waarom niet? Ik doe ook wel dat soort dingen met vriendinnen

Hey! Ik ben benieuwd of je het al heb geprobeerd met je zus? Zou je dan willen vertellen hoe het was?

Reageer