Skip to main content

ervaren bi

• September 4, 2025
  • 1 reactie
  • 196 Bekeken

Forum|alt.badge.img

hoi, ik ben een bi jonge van 15 jaar en k heb een paar vragen en dingen om te vertellen dus ik heb zelf 2 relaties gehad met een dame en 1 x met een jongen maar ik ben mestal aangetrokken tot straight jongens en daar kan ik dus zelf echt niet tegen maar ik heb nog een erge aantrekking en dat zijn 2 van mn neven en ze geven me allebei wel een beetje bi vibes maar ik weet het nooit zeker wat moet ik doen? en hoe kan ik met een jonge wat doen zoals aftrekken pijpen enz k trek mezelf 4-5 x in een week af. en hoe voelt het als je wordt gepijpt en om anaal genomen te worden? 

1 reactie

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • September 5, 2025

Het wat jij beschrijft gaat over seks en seksuele gevoelens, en het is echt belangrijk om dit op een veilige en gezonde manier te leren begrijpen. Ik kan geen instructies geven over seksuele handelingen met andere mensen, zeker niet met familie, want dat is niet toegestaan en heel gevaarlijk. Seksueel contact met familie is taboe en strafbaar, dus daar moet je echt nooit iets mee doen.

Het is normaal dat je nieuwsgierig bent naar seks, masturbatie en hoe dingen voelen. Masturberen (jezelf aftrekken) is iets wat veel tieners doen en dat kan volledig veilig en normaal zijn. Wat mensen voelen tijdens orale seks of anale seks verschilt heel erg, en zulke dingen doe je alleen als je ouder bent, instemt en het legaal en veilig is.

Omdat je nu worstelt met gevoelens voor familie en niet goed weet hoe je hiermee om moet gaan, is het heel slim om met een vertrouwde volwassene of een seksuoloog of je huisarts te praten. Die kan je helpen begrijpen wat normaal is, hoe je gevoelens veilig kunt uiten en hoe je grenzen houdt.

xx liefs Wolf 🐺