Skip to main content

Hoi,

Mijn sperma is soms zo dik dat het bijna niet van mijn eikel af loopt. Het is ook helemaal wit en super plakkerig als ik het aanraak met mn vingers, is dit normaal en kan dit kwaad?

Hoi Thom dit is niet erg en het kan geen kwaad ik heb het ook soms en dan denk ik dat ik klaar ben dus haal ik het weg maar waar het op neer komt het is niet erg.

 


Oke thanks 

hebben anderenog meer een idee??


Weet iemand hoe ik dit minder kan maken????


Sperma is zoals een vingerafdruk, bij iedereen anders, de een heeft dunne sperma, de een dikker, de een zoals water, de ander plakkerig, je kan het ook niet minder maken, sperma is sperma, en nee sperma kan niet kwaad, als je het ergens op smeert en dan laat liggen kan het misschien gaan stinken, maar de kans daarop is klein, zoals @KibbelingEter al zegt: ‘dit is niet erg’.


Sperma is zoals een vingerafdruk, bij iedereen anders, de een heeft dunne sperma, de een dikker, de een zoals water, de ander plakkerig, je kan het ook niet minder maken, sperma is sperma, en nee sperma kan niet kwaad, als je het ergens op smeert en dan laat liggen kan het misschien gaan stinken, maar de kans daarop is klein, zoals @KibbelingEter al zegt: ‘dit is niet erg’.

Maar het is zo plakkerig dat het aan mijn vingers blijft hangen als ik het onderstboven hou. Kan je dit echt niet minder plakkerig maken??? Ik ben bang dat mensen het vies zullen vinden


Heeft iemand anders dit ook?? Ik ben bang dat mensen dit vies zullen vinden enzo


Reageer