Vraag

erachter komen of vrienden ook fappen

  • 26 August 2020
  • 10 reacties
  • 973 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo, de laatste week gaat het bij mij in de klas onder de jongens veel over wanking, cumming vrouwen etc. Alleen wil ik erachter komen of mijn vrienden ook daadwerkelijk aftrekken, iemand tips hoe ik hier achter kan komen? 
ps: ik ben gwn hetero


10 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Gooi het in de groep😉😎

Badge

ik weet niet hoe oud je bent, maar doen durf of de waarheid is misschien een optie

Ze doen het of allemaal of bijna allemaal dat jan ik je garanderen. Letterlijk bijna elke jongen doet het en dat hoef je nieteens te vragen.

Op misschien 1 of 2 na, de preutse braaf opgevoede jongens die met alles laat zijn, zal iedereen al aftrekken in je klas

Je kunt er wel vanuit gaan dat iedereen dat doet.

Badge

je kan een mischien een cameratje ophangen in je vriend zijn kamer als je het echt wilt weten

Reputatie 7
Badge +5

je kan een mischien een cameratje ophangen in je vriend zijn kamer als je het echt wilt weten

Als hij daar achter komt is hij de klos denk ik

Badge

Bij mij kwam het vanzelf naar boven. Dus weet ik dat me vrienden aftrekken.

Reputatie 6
Badge +7

Het is heel makkelijk om erachter te komen. De volgende methode werkt gegarandeerd.

Beantwoord deze vragen:

  1. Zijn het jongens?
  2. Zijn ze 13 of ouder?

Als je de bovenstaande vragen met ‘ja’ hebt beantwoord, is het antwoord op je vraag ‘ja’.

 

Badge

als het over fappen of over vrouwem gaat kun je vragem "fap jij al" ik heb dat ook gedaan 

Reageer