Bbedankt voor de snelle reactie
Nou ja het is geen tintel gevoel meer het voelt wel echt als klaar komen
Het tintel gevoel waar je het over hebt kan al klaarkomen zijn. Waarschijnlijk is het een “mini” zaadlozing ik heb dat ook wel eens dat er een beetje voorvocht komt. Maar je weet zelf wel wanneer je echt klaarkomt. Dan komt er ook meer uit. Btw ik trok me eerst elke dag af… NIET DOEN de zaadlozing word steeds minder speciaal. 1x om de dag is beter dan voelt het lekkerder en zal je een echte zaadlozing krijgen.
Als je voorvocht hebt hoe lang duurt het dan nog voordat je sperma krijg, want ik trek me zelf ook al af en t is heel lekker maar wanneer krijg je dan echt sperma.
ik zou adviseren een leven te zoeken want elke dag je zelf bevredigen is best wel heel veel. ga vrienden maken of gamen ofzo en hou je hier niet te veel mee bezig, het 'komt’ vanzelf wel.
Als je voorvocht hebt hoe lang duurt het dan nog voordat je sperma krijg, want ik trek me zelf ook al af en t is heel lekker maar wanneer krijg je dan echt sperma.
Hoe oud ben je? Als er alleen "prostaatvocht" uitkomt als je klaarkomt, dan maken je ballen nog geen zaadcellen aan, komt vanzelf. Meestal 1 of 2 jaar nadat je voor het klaargekomen bent. Je kan ook proberen wat langer af te trekken voor je klaarkomt. Dus af en toe effe stoppen als je het gevoel voelt aankomen en dan weer verder gaan. Have fun!
Ik heb al sperma, ben 12. Bij sommige jongens komt het misschien pas op je 14/15 jaar? Ik was 11 toen ik voor het eerst echt met sperma klaarkwam. Doorzichtige dan is nog steeds een beetje zo ietsje witter.
Ik ben 12 en bij komt er juist heel veel uit maar het spuit dan ook voor misschien 40 seconden ofz
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.