enge gymleraar


  • Anonymous
  • 0 reacties
ik heb een gymleraar en die heeft altijd een stijve en hij gaat onder de les in mijn tas kijken en hij raakt me ook aan ik heb er al over gepraat met mijn mentor maa hij gelooft mij niet en mijn ouders ook niet wat nu???

10 reacties

ga naar de politie en leg het verhaal uit, die nemen je wel serieus,

maar moet je anders even voor bewijs zorgen, heb je meer kans dat er nog echt wat aan wordt gedaan,,


succes!xx
Leraren moeten zo'n beschuldiging serieus nemen, ik zou, als ik jou was, naar een vertrouwingspersoon gaan op school. Gelooft die je ook niet? Dan ga je naar de politie, er moet wat aan die man gedaan worden!
Hoi Joey,

Ik snap dat je je misschien bang voelt bij je docent. Maar je zei dat je mentor je niet gelooft? En je ouders ook niet? Sorry hoor maar als ouderzijde moet je weten dat je kind geen geintjes maakt over dit . Als ik jouw was zou ik naar de directie gaan of een vertrouwingspersoon en zeggen wat hij allemaal doet met je of met andere kinderen!!

Ik hoop echt voor je dat alles goed komt! ❤
Hoi Joey,

Ik snap dat je je misschien bang voelt bij je docent. Maar je zei dat je mentor je niet gelooft? En je ouders ook niet? Sorry hoor maar als ouderzijde moet je weten dat je kind geen geintjes maakt over dit . Als ik jouw was zou ik naar de directie gaan of een vertrouwingspersoon en zeggen wat hij allemaal doet met je of met andere kinderen!!

Ik hoop echt voor je dat alles goed komt! ❤

Indd niet bang zijn om iets te zeggen als je iets ongepast vind!

Reageer